16 Σεπ 2014

“Άμπρα κατάμπρα” οι εξαγγελίες Τσίπρα

Αθήνα, 16 Σεπτεμβρίου 2014
Άμπρα κατάμπρα” οι εξαγγελίες Τσίπρα
Γιατί είναι επικίνδυνη η επαναφορά του 12.000€
Βγήκα το πρωί στο ρ/σ ΣΚΑΙ 100,3 και τον Άρη Πορτοσάλτε και είπα την άποψή μου για την εξαγγελία Τσίπρα για το αφορολόγητο στις 12.000€. Σας στέλνω περίληψη.
Δεν είμαι Συνταγματολόγος, αλλά είμαι μελετηρή και σε όλη μου τη ζωή είμαι έντιμη φορολογούμενη με εισοδήματα και περιουσία. Άρα, ως πολίτης μπορώ να πω τις απόψεις μου. Βασιζόμενη, δε, στο Άρθρο 4 παρ.5 του Συντάγματος που αναφέρει το εξής απλό: “Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη ανάλογα με τις δυνάμεις τους” θεωρώ ότι ποτέ στην Ελλάδα δεν εφαρμόστηκε φορολογικά αυτό το εδάφιο του Συντάγματος που είναι σαφές.
Έχω να κάνω 2 παρατηρήσεις ως φορολογούμενη πολίτης αναφορικά με τα “άμπρα κατάμπρα” μαγικά του Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ. Επειδή θεωρώ επικίνδυνη την επιστροφή στο αφορολόγητο των 12.000€ θα ξεκινήσω από εκεί.
Από το αρχείο του Υπουργείου Οικονομικών βρήκα:
  • Τον Νοέμβριο του 2010 ανακοίνωση του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος ότι 2.250 γιατροί του ΙΚΑ είχαν τραπεζικούς λογαριασμούς έως 10 εκατομμύρια ευρώ και φορολογικές δηλώσεις κάτω από το αφορολόγητο των 12.000€
  • Για το οικονομικό έτος 2011, 457.377 ελεύθεροι επαγγελματίες δήλωσαν εισόδημα 7.500€. Έξι, δηλαδή, στους δέκα ελεύθεροι επαγγελματίες βρίσκονταν κάτω από το αφορολόγητο όριο (λιανέμποροι, κομμωτές, ιδιοκτήτες μπαρ, ιδιοκτήτες συνεργείων, υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι, αρτοποιοί, ελαιοχρωματιστές, λιανοπωλητές λαϊκών αγορών, μανάβηδες, μεσίτες ακινήτων, ιδιοκτήτες καθαριστηρίων κτλ).
  • Τον Δεκέμβριο του 2013, 150 φορολογούμενοι που είχαν υποβάλλει φορολογικές δηλώσεις με μηδενικά εισοδήματα βρέθηκαν με εμβάσματα στο εξωτερικό άνω του 1 εκατομμυρίου ευρώ.
  • Τον Δεκέμβριο του 2013 από μελέτη του ΙΟΒΕ: 8 στους 10 ελεύθερους επαγγελματίες δηλώνουν εισοδήματα κάτω από 10.000€”.
Ερ. Δημ: Αυτούς, όμως, δεν ήθελαν να προστατεύσουν που ήταν πελατεία τους το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ;
Για αυτό πάμε “κατά διαόλου” γενικώς ως κράτος αλλά μην πάμε στην παρελθοντολογία. Ο κίνδυνος, λοιπόν, και το εθνικά επικίνδυνο της επιστροφής στο 12.000€ αφορολόγητο είναι το δεδομένο ότι θα την πληρώσουν πάλι μόνο έντιμοι συνταξιούχοι και έντιμοι μισθωτοί. Όσο για τα ακίνητα με τα “άμπρα κατάμπρα” του Τσίπρα θα εξαιρεθούν της φορολόγησης – έστω και αναλογικά – 4.000.000 ακίνητα. Ποιός θα πληρώσει τη διαφορά;”

Η συνέχεια αύριο στις 10:30 γιατί μου ζήτησε ο Άρης Πορτοσάλτε να πω τις απόψεις μου και για τον ΕΝΦΙΑ και για την φορολόγηση ακινήτων στην αυριανή εκπομπή του . 

Δεν υπάρχουν σχόλια: