24 Ιουλ 2016

Οι ανθρώπινες στιγμές μου με τον Κωνσταντίνο Καραμανλή

Με τον «ε, ε ,έρχεται» είναι άρρηκτα συνδεδεμένη  η προσωπική και επαγγελματική ζωή μου. Ευτύχησα  από πολύ νεαρή  να τον ζήσω από κοντά. Με  τίμησε με την εμπιστοσύνη του, την εκτίμησή του . Έχω «τόμο» από τις εμπειρίες μαζί του, συζητήσεις ταξίδια σε όλη την Ευρώπη  στον αγώνα του για την ένταξή μας, ταξίδια σε όλη την Ελλάδα, δεκάδες ρεπορτάζ  και φυσικά, άπειρες φωτογραφίες και βίντεο. Αν επέλεξα λόγω της  χθεσινής επετείου της  24ης Ιουλίου 1974, αυτή τη φωτογραφία  είναι γιατί και εγώ ίδια ξαφνιάστηκα όχι μόνον  από την  ανθρώπινη πλευρά εκείνης της εποχής αλλά και του ιδίου, αλλά επειδή παρατήρησα ,τώρα ,μετά από τόσα χρόνια, πώς μιλούσα -στη Ρόδο  όπου ήταν για διακοπές ,λόγω …γκολφ -τόσο χαλαρά με τον πιο δυνατό άνθρωπο της εποχής, κρατώντας το τσιγάρο μου!
 Ο Καραμανλής, κάθε φορά  πού άναβα τσιγάρο με έπιανε στην ίδια ιστορία, για το πώς ,αυτός ο βαρύς καπνιστής από  μικρός ,αγωνίστηκε  πολύ να το σταματήσει, τονίζοντάς μου πώς αν το αποφάσιζα, να το έκοβα μαχαίρι, και όχι όπως εκείνος, προσπαθώντας για χρόνια, ανεπιτυχώς, να το κόψει, πότε σιγά σιγά, πότε χρησιμοποιώντας   πίπες   της εποχής, μετρώντας τα ένα ,ένα κ.α. Μαθήματα απλής καθημερινότητας ,από ένα ιστορικό πρόσωπο. Αξέχαστα!


Δεν υπάρχουν σχόλια: