25 Ιουν 2019

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕ ΨΗΦΙΣΕΤΕ 3

Ανατρέχοντας στο αρχείο μου, από τη δράση μου ως βουλευτής της ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 2007-2014, προσπαθώ να δώσω το στίγμα μου, που από την αρχή είχε να κάνει με τον Πολιτισμό της Καθημερινότητας. Είναι η αλήθεια πως συχνά, επειδή οι Επίκαιρες Ερωτήσεις μου προς Υπουργούς ξέφευγαν από τα συνήθη, τύγχαναν δημοσιότητας ακόμη και με αναφορές στο πρόσωπό μου με σκίτσα από διακεκριμένους σκιτσογράφους μεγάλων εφημερίδων, όπως αυτή από το ΒΗΜΑ με υπογραφή Rubus που συνόδευε το εκτενές ρεπορτάζ και με παρομοίαζε με ...Γερμανίδα πολίτη που ζητάει πολλά.
Ήμουν νεοεκλεγείσα βουλευτής τον Φεβρουάριο του 2008, τότε που η χώρα αντιμετώπισε σφοδρή κακοκαιρία και σημειώθηκαν -για πολλοστή φορά- τραγελαφικές συμπεριφορές, όχι από τον κρατικό μηχανισμό αλλά από ελληναράδες πολίτες -φαινόμενο συχνό και στην εποχή μας.
Δεκάδες πυροσβέστες, αστυνομικοί,τραυματιοφορείς άνδρες της ΕΜΑΚ τροχονόμοι με κίνδυνο της ζωής τους, ανεβοκατέβαιναν βουνά,φαράγγια,για να μαζέψουν ζωντανούς επιπόλαιους "εκδρομείς" που,παρά τις προειδοποιήσεις για τις συνθήκες ,αυτοί τα δικά τους .
Είχαμε αγανακτήσει πολλοί,τότε, καυτηριάζοντας αυτές τις συμπεριφορές,όχι μόνον λόγω του κόστους για την κρατική μηχανή, αλλά κυρίως για το γεγονός πως την πλάκα και τον χαβαλέ κάποιων διακινδύνευαν να την πληρώσουν με τη ζωή τους οι διασώστες.

Τραβάω κι εγώ λοιπόν μια επίκαιρη προς τον τότε Υπουργό Εσωτερικών με θέμα"Ανευθυνότητα των πολιτών και επιβολή κυρώσεων". Έρχεται στη Βουλή ο Υπουργός κι εγώ αναλύω τις απόψεις μου,τονίζοντας πως πολλοί,οδηγοί εξέδραμαν εν μέσω χιονοθύελλας, χωρίς καν αλυσίδες και εγκλωβίστηκαν,πως κάποιοι άλλοι ανέβηκαν στο Παγγαίο Όρος για ορειβασία, ενώ μέλη ενός ΚΑΠΙ αποφάσισαν να πάνε με μισθωμένο πούλμαν σε ταβέρνα της Πάρνηθας να φάνε κοψίδια. Χαμός σας λέω. Και κατέληξα,όπως προβλέπει ο Κανονισμός, στα ερωτήματα προς τον Υπουργό :
*Θα υπάρξουν επιπτώσεις στο μέλλον στους πολίτες που με την επιπόλαια συμπεριφορά τους βάζουν σε κίνδυνο τις ζωές τρίτων
*Υπάρχει πρόβλεψη για την αποζημίωση του κράτους από τους ανεύθυνους πολίτες οι οποίοι,παρά τις οδηγίες των αρμοδίων υπηρεσιών Ε.Μ.Υ -Πολιτική προστασία προχωρούν σε πράξεις που οδηγούν σε κατασπατάληση υλικών δυνάμεων,αλλά και ανθρώπινου δυναμικού.
Δεν χρειάζεται να σας πω πόσα πολλά,χαριτωμένα,αδελφικά, συγκινητικά, ανθρώπινα,κοινωνικά,αριστερόστροφα, μπλα-μπλα δηλαδή μου απάντησε ο Υπουργός ,αντί να πει το αυτονόητο πως,ναι θα ακολουθήσουμε, επιτέλους την ευρωπαϊκή πρακτική για τη συμμόρφωση των πολιτών.
Απογοητεύτηκα και είπα,τι τα θες τα δημοσιογραφικά ρε Φωτεινή και μπλέκεις.
Α,ξέχασα να σας πω πως αρμόδιος υπουργός-τότε- ήταν ο Προκόπης Παυλόπουλος.


Δεν υπάρχουν σχόλια: