25 Ιουν 2019

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕ ΨΗΦΙΣΕΤΕ 4

Σήμερα,θα μου ...κάνω ένα αφιέρωμα ,αναφορικά με το ιδεολογικό στίγμα μου,που υπερισχύει κομματικών και προσωπικών "ορίων".
Στα χρόνια της πολιτικής σταδιοδρομίας μου δεν δίστασα ποτέ, μα ποτέ, να εκφράσω ελεύθερα και δυνατά την αντίθεσή μου σε κάθε προσπάθεια λαϊκισμού και ακραίων συμβιβασμών του κόμματός μου, πιστεύοντας ακράδαντα - και η πρακτική με έχει επιβεβαιώσει - πως, όταν κάνεις βήματα προς τα όρια της ακροδεξιάς και της κρατικίστικης, καταστροφικής νοοτροπίας για να μαζέψεις ψηφαλάκια, το μόνο που καταφέρνεις είναι, ως κόμμα ή ως αρχηγός, να διώχνεις τη στέρεη βάση της Ν.Δ . που αποτελείται από τη συντηρητική δεξιά, την κεντροδεξιά και τη φιλελεύθερη. Από την ίδρυση του κόμματος από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή, ενυπάρχουν αυτές οι τάσεις και συμβιώνουν τελικά, παρά τις κόντρες.
Ήμουν και είμαι, πεισματικά προσηλωμένη στο δόγμα,πώς όποτε η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, δια του αρχηγού της έκανε άνοιγμα και προς άλλους πολιτικούς χώρους μετριοπαθών πολιτών κέρδιζε εκλογές. Αποδεδειγμένα.
Το σκίτσο της Ξένου που με απεικονίζει να σχίζω με έμφαση τη φωτογραφία του Γιώργου Καρατζαφέρη, είναι από δημοσίευμα στη στήλη "Στίγμα "του Γιώργου Παπαχρήστου στα Νέα, το 2014 ,ο οποίος περιέγραφε την απόλυτη -και σχεδόν μοναδική- δημόσια αντίδρασή μου στις πληροφορίες πως, με προφανή την ήττα στις επερχόμενες εκλογές του 15 κάποιοι "αρμόδιοι" επιχειρούσαν την σύμπλευση με τον κόμμα του ΛΑΟΣ και τον Γ..Καρατζαφέρη.
Είχα ανέβει στα κάγκελα, όχι μόνον σε συνεντεύξεις αλλά και με αρθρογραφία π.χ στην Καθημερινή.
Να μου πείτε, ναι, αλλά αυτή τη στάση σου την πλήρωσες... Να το δεχθώ, αλλά δεν πτοούμαι, ως μη επαγγελματίας πολιτικός. Τα ίδια θα πράξω και στο μέλλον, αν κάτι πάει να στραβώσει απ΄τις αρχές μου. Αλλά με αρχηγό τον Kyriakos Mitsotakis το αποκλείω, οπότε πάμε μπροστά και δυνατά.




Δεν υπάρχουν σχόλια: