25 Ιουν 2019

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΕ ΨΗΦΙΣΕΤΕ 1

Να γιατί οι "άλλοι" ήταν καλύτεροι!

Όταν λέμε ότι έγινα έξαλλη διαβάζοντας την αποκάλυψη της εφημερίδας "Πρώτο Θέμα" για τη μετακόμιση της Επιθεώρησης Δημόσιας Διοίκησης σε νεόδμητο κτίριο με πισίνα, κυριολεκτώ!!!
Γιατί, ως απλή βουλευτής της ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ από τις αρχές ακόμη της κρίσης, έδωσα πολύ μεγάλο αγώνα για τη δραστική μείωση του κόστους λειτουργίας των Ανεξάρτητων Αρχών. Από την προηγούμενη δημοσιογραφική μου εμπειρία γνώριζα ότι οι Ανεξάρτητες Αρχές, χωρίς να απαξιώνω τη συμβολή τους, ήταν "τα αγαπημένα παιδιά" της εποχής που δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα..!
Από το 2010, επί πρωθυπουργίας Γ.Α.Π., με σειρά επιθετικών Επίκαιρων Ερωτήσεών μου στη Βουλή, προσπάθησα να βρω άκρη, και τελικά το πέτυχα!



Επιγραμματικά σας λέω:
23/12/2011 Επίκαιρη Ερώτηση προς τον Υπουργό Οικονομικών, κ. Βενιζέλο, με θέμα
"Αξιοποίηση δημόσιας περιουσίας - στέγαση των Ανεξάρτητων αρχών"
Ερωτάται ο Υπουργός:

1. Δεν πρέπει, επιτέλους, να γίνει η αρχή για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας από το ελληνικό Δημόσιο, συνυπολογίζοντας το κέρδος που θα προκύψει από την αναβάθμιση του Ιστορικού Κέντρου των Αθηνών, όταν σήμερα "σαπίζουν" από εγκατάλειψη πολλά κρατικά κτίρια π.χ. το πρώην Εφετείο, ιδιοκτησίας Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης Ιδιωτικού Τομέα, στην οδό Σωκράτους;
2. Έχετε αναλογισθεί πόσο σημαντική οικονομικά, αλλά και εθνικά, θα είναι η μεταφορά και συστέγαση π.χ των Ανεξάρτητων Αρχών σε ανενεργά κτήρια που ανήκουν στο Δημόσιο ή σε ασφαλιστικά ταμεία.


Ακολούθησαν για το ίδιο θέμα, από τον Οκτώβριο του 2012 έως και το Δεκέμβριο του 2013, άλλες 7 Επίκαιρες Ερωτήσεις, επί υπουργίας Γιάννη Στουρνάρα, με τις οποίες έθετα και το θέμα της υποχρεωτικής μετακόμισης των Ανεξάρτητων Αρχών σε ακίνητα του Δημοσίου ή ασφαλιστικών ταμείων. Και για να καταλάβετε το πείσμα μου, ήμουν εγώ που μετά από έρευνα ανακάλυψα ότι μόνο ο Συνήγορος του Πολίτη (από την εποχή Καμίνη - δηλαδή τουλάχιστον για 12 χρόνια - μόνο για έναν όροφο, πλήρωνε 49.890 ευρώ το μήνα, σε υπερπολυτελές κτίριο δίπλα στο Χϊλτον, ενώ για τους άλλους 3 ορόφους πλήρωνε 25.200, 8.000, 20.000 το μήνα, δηλαδή συνολικά 103.090 ευρώ το μήνα για ενοίκιο!!!

Και για να εξηγήσω γιατί οι "άλλοι" ήμασταν καλύτεροι, και το 2011, που ξεκίνησα τις Ερωτήσεις για τα εξωφρενικά ενοίκια των Α.Α. και κυρίως από το Μάρτιο του 2013, όπως μου απάντησε ο Αν. Υπουργός Σταϊκούρας, μόνο από τα ενοίκια έγινε εξοικονόμηση ύψους 189.000 ευρώ, δηλαδή από τα 415769,75 μηνιαίως κατέβηκε στις 297.000 ευρώ. Με την επιμονή μου βοήθησα κι εγώ ώστε ο Συνήγορος του Πολίτη μετά από χρόνια πολυτελούς διαβίωσης στη Χατζηγιάννη Μέξη, να μετακομίσει στην οδό Χαλκοκονδύλη στην πλατεία Κάνιγγος.

Υπόσχομαι, εάν βγω βουλευτής της Α Αθηνών , να συνεχίσω τον αγώνα μου αυτόν, με κύριο στόχο οι δημόσιες υπηρεσίες να στεγάζονται σε δημόσια, εγκαταλελειμμένα, κενά κτίρια, που δόξα το Θεό, ειδικά στο κέντρο της Αθήνας υπάρχουν δεκάδες. Το "Εσπέρια" να σας θυμίσω μόνο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: