12 Φεβ 2014

Θα ψηφίσω για πρώτη φορά στη ζωή μου για Δήμαρχο Κομματικά!





 

Δηλώσεις Φωτεινής Πιπιλή στον ΣΚΑΪ 100,3 και τον Άρη Πορτοσάλτε
για τις Δημοτικές Εκλογές

Θα  ψηφίσω για πρώτη φορά στη ζωή μου για Δήμαρχο Κομματικά!


Δυστυχώς, η Αυτοδιοίκηση θα είναι η μόνη χαμένη σε όλη την Επικράτεια σε αυτές τις εκλογές από τη στιγμή που  το σύνολο της αντιπολίτευσης επιμένει  λυσσαλέα ότι το διακύβευμα των Δημοτικών Εκλογών είναι το αντιμνημόνιο. Είναι φυσιολογικό, λοιπόν, να υπάρχουν αυτού του είδους οι αναταράξεις σε όλη την Αυτοδιοίκηση, και στις Περιφέρειες και στους Δήμους. Εγώ λυπάμαι για αυτό. Άλλη αυτοδιοίκηση πίστεψα, άλλη αυτοδιοίκηση πιστεύω αλλά δεν σας κρύβω ότι για πρώτη φορά στη ζωή μου, ακριβώς επειδή δημιουργείται όλο αυτό το «πανηγύρι» σε όλα τα κόμματα, θα σταθώ κριτικά απέναντι στις κραυγές.  Αφού ο ΣΥΡΙΖΑ, για παράδειγμα, θεωρεί ότι ήρθε η ώρα για να μας «κρεμάσει» στο Σύνταγμα, εμάς που στηρίξαμε την προσπάθεια του κ. Σαμαρά και της Κυβέρνησης να διασωθεί η χώρα, θα του απαντήσω ότι αυτή τη φορά και για πρώτη φορά στη ζωή μου θα ψηφίσω κομματικά. Περίεργο για μένα αλλά αυτό νομίζω και ως Βουλευτής της ΝΔ ότι οφείλω να πράξω. Έτσι κι αλλιώς, δεν έχω να επιλέξω μεταξύ καταπληκτικών υποψηφίων του ΣΥΡΙΖΑ ή όταν ακούω, δηλαδή, ότι θα κατέβει ο κ. Καπερνάρος από τους ΑΝΕΛ, τί θα λέω «καταπληκτική αυτοδιοικητική επιλογή»?

«Με ενοχλεί προσωπικά η ιστορία των επιμονών και των εμμονών»
Με ενοχλεί προσωπικά αυτή η ιστορία των επιμονών και των εμμονών ακόμα και στην περίπτωση του Αποστολή Τζιτζικώστα. Θεωρώ ότι όταν είσαι ένα παιδί με αυτά τα προσόντα – γιατί υψηλού επιπέδου  είναι ο Απ. Τζιτιζικώστας – δεν είναι ωραίο, όταν βλέπεις ότι αρχίσει πολιτικός «πόλεμος», να επιμένεις. Και στον Νικήτα Κακλαμάνη θα έλεγα πολύ περισσότερα. Εγώ δεν θα του πω να κάνει πίσω γιατί δεν θα κάνει. Απλώς  εκφράζω ελεύθερα τις απόψεις μου.

Πότε θα καταλάβει ο ΣΥΡΙΖΑ ότι το δίλλημα «μνημόνιο - αντιμνημόνιο» έχει τελειώσει;
Έτσι όπως έχει εξελιχθεί και έτσι όπως ξεκίνησε ο ΣΥΡΙΖΑ - πολύ αλαζονικά - τοποθετεί τον κόσμο απέναντι στο δίλλημα «μνημόνιο - αντιμνημόνιο».  Δεν έχει πάρει χαμπάρι ότι τελειώνουν τα μνημόνια και η Τρόϊκα και πρέπει άλλα πράγματα να συζητάμε.  Η επιτυχία, δε, είναι βασισμένη στις θυσίες του κόσμου – δεν πρέπει να το ξεχνάμε. Το δίπολο που μας δίνει μια κάποια ελπίδα είναι οι θυσίες του κόσμου και η εξοικονόμηση της σπατάλης του κράτους. Επειδή, λοιπόν, εγώ δεν ξεχνάω ότι είμαι Βουλευτής της ΝΔ και επειδή τιμώ το γεγονός ότι με εξέλεξαν ως Βουλευτή της ΝΔ επαναλαμβάνω ότι για πρώτη φορά στη ζωή μου - και ελπίζω για τελευταία – θα είμαι υπέρ των υποψηφιοτήτων που στηρίζει η Συγγρού.

«Κάθε ‘πικραμένος’ νομίζει ότι θα σώσει την Αθήνα»

Πριν 2 ημέρες  στο ραδιόφωνο του  ΣΚΑΪ είπα για τον Καμίνη ότι είναι μετριότητα.  Δικαίωμά μου είναι να θεωρώ τον κ. Καμίνη μετριότητα και να λέω ελεύθερα τη γνώμη μου. Δεν θα με επηρεάσει κανείς διότι έχω άποψη και γνώση για την Αθήνα και μπορώ να λέω ελεύθερα την γνώμη μου. Δεν είμαι ευχαριστημένη από αυτό που ξεκίνησε ο ΣΥΡΙΖΑ. Φανταστείτε Δημοτικό Συμβούλιο με 8 – 10 παρατάξεις και με κάθε έναν πικραμένο να νομίζει ότι θα σώσει την Αθήνα και τον πολιτισμό της καθημερινότητάς της!   

Δεν υπάρχουν σχόλια: