14 Φεβ 2011

Η δικαίωση της δημοσιογράφου Πιπιλή: Το καλύτερο παράσημό μου.

Χάρηκα πολύ το πρωί, όταν οι συνεργάτες μου με ενημέρωσαν ότι στον τοπικό τύπο και τα blogs της Λευκάδας θυμήθηκαν ότι το 2003 είχα «ξεφωνίσει» την απαράδεκτη κατάσταση σ' ένα ιστορικό ενετικό γεφύρι στα ορεινά του νησιού. Δείτε αποσπασματικά τι είχα γράψει τότε (2003) στην "Απογευματινή της Κυριακής" στη στήλη μου «Θεέ και Δήμαρχε»: «… αφού σπάσεις το αυτοκίνητό σου σ’ έναν απαράδεκτο -από κάθε άποψη- δρόμο… να σου και το γεφύρι Μάρκους… το Μπαζο … Γέφυρο της Λευκάδας. Έλα μου, όμως, που όλοι φωτογραφικά καμαρώνουν για το ιστορικό γεφύρι. Γιατί και εδώ, όπως και σε άλλα διαφημισμένα σημεία της Ελλάδας, αναδεικνύεται όλη η αδιαφορία των τοπικών κοινωνιών. Το βλέπετε και εσείς (φωτογραφία του γεφυριού). Το πέτρινο γεφύρι δεν είναι, παρά ο μπαζοχώρος και η χωματερή των γύρω χωριών! Έλεος, κύριε δήμαρχε! ... Τουλάχιστον, καταργήστε τους τουριστικούς οδηγούς που το διαφημίζουν, γιατί τζάμπα και ο κόπος μας. Και η ντροπή δική τους! Των υπευθύνων!»



Το γεφύρι το 2003

Έστω και μετά από 8 χρόνια είχαν την καλοσύνη, οι ευαίσθητοι αναμορφωτές του αίσχους να με ενημερώσουν για την πλήρη αποκατάσταση του ιστορικού γεφυριού με πρωτοβουλία του Δήμου. Ο αγώνας μου, όπως αναγνωρίζουν δικαιώθηκε και τους στέλνω τα συγχαρητήριά μου.
Τι κρίμα - το λέω συνέχεια - που ό,τι έκανα ως δημοσιογράφος έβρισκε ανταπόκριση, ενώ τώρα ως βουλευτής σπανίως ακούγομαι!






Δεν υπάρχουν σχόλια: