11 Φεβ 2011

Άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε από τη Κυβέρνηση για τους λαθρομετανάστες !

Συζητήθηκε το πρωί στη Βουλή η επίκαιρη ερώτησή μου ως Βουλευτής Α΄ Αθηνών με θέμα: «Συμμετοχή ελλήνων ιδιοκτητών διαμερισμάτων στην εκμετάλλευση των λαθρομεταναστών».

Έχω βαθιά γνώση και εμπειρία του θέματος, που κατέστρεψε το ιστορικό κέντρο των Αθηνών και τις γειτονιές του και ασχολούμαι από την εποχή που ήμουν μόνο δημοσιογράφος και δημοτική σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων, πριν καν γίνω βουλευτής και πόσο μάλλον μου ανατέθει απ’ τον Πρόεδρο της Ν.Δ. η εξαιρετικά δύσκολη και επίκαιρη Γραμματεία Μεταναστευτικής Πολιτικής.

Πήγα σήμερα στη Βουλή με τις καλύτερες των διαθέσεων και με συγκεκριμένες προτάσεις προς το υπουργείο Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ώστε επιτέλους να αυστηροποιηθεί η νομοθεσία, όπως γίνεται στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ώστε να τιμωρούνται και όσοι Έλληνες συνεργούν στη λαθρομετανάστευση. Ήμουν σαφής και συγκεκριμένη. Σας παραθέτω ακριβώς τη συζήτηση στη Βουλή – με την αρμόδια εννοείται υφυπουργό κα Θεοδώρα Τζάκρη – δείτε το πρώτο απόσπασμα





Το είδατε; Τι καταλάβατε; Δείτε και τη συνέχεια ...




Όπως καταλάβατε εγώ έκανα συγκεκριμένες προτάσεις, η υφυπουργός μου απάντησε άλλα αντί άλλων. Δεκαέξι μήνες μετά, νομίζουν ότι είναι ακόμη αντιπολίτευση. Με έκανε να αγανακτήσω μ’ αυτό που έλεγε στην δευτερολογία της. Αλλά ο κανονισμός της Βουλής, σου κλείνει το μικρόφωνο, ακόμα και όταν ακούς «τέρατα».

Απάντησε λοιπόν η κα Τζάκρη και είχε το θράσος να μας μαλώσει γιατί επί ΝΔ δε λειτουργούσε το σύστημα χορήγησης ασύλου. Κι εγώ της φώναζα, ότι ο δικός σας Πρωθυπουργός και τότε υπουργός Εξωτερικών είναι υπεύθυνος που υπέγραψε το Δουβλίνο 2, απόφαση που μας κατέστρεψε ως χώρα, και τολμάει τώρα ο κος Παπανδρέου να ξεχνάει ότι ο κος Σημίτης και ο ίδιος μας εγκλώβισαν ως χώρα, ώστε να μην μπορούμε να δίνουμε χαρτιά εξόδου προς την Ευρώπη για τις εκατοντάδες χιλιάδες λαθρομεταναστών, που οι περισσότεροι απλώς θέλουν να πάνε στην Ευρώπη.

Είπε και άλλο ένα ψέμα γι’ αυτό φώναζα, ότι δήθεν επί κυβερνήσεων ΝΔ η Ελλάδα καταδικαζόταν απ’ την Ευρώπη για κακομεταχείριση των λαθρομεταναστών και εγώ τι φώναζα από κάτω μη ακουόμενη: « λέτε ψέματα, γιατί μόλις πριν από ένα μήνα καταδικάστηκε το Βέλγιο και η Ελλάδα, δηλαδή επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ! ».

Θα μας τρελάνουν τελείως; Έχουν αντιληφθεί ότι 1,5 χρόνο τώρα είναι κυβέρνηση; Μήπως είναι η ΝΔ και δεν το έχουμε καταλάβει; ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ

2 σχόλια:

o iakxos είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΦΩΤΕΙΝΗ

http://oiakxos.blogspot.com/2011/02/blog-post_11.html

Unknown είπε...

Έτσι σας θέλουμε
http://gkaratheodoris.blogspot.com/2011/02/blog-post_8019.html


Ελπιζουμε σε παρεμβαση για το θεμα των τριτεκνων της Αθηνας που τους βαζει χέρι ο Καμίνης
http://gkaratheodoris.blogspot.com/2011/02/blog-post_13.html