13 Σεπ 2007

me

Μου έχουν σπάσει λίγο τα νεύρα με το περίφημο «προφίλ».
-Τί προφίλ έχει το blog σου;
-Τι προφίλ προβάλεις προς τα έξω;
Αφού όλοι λοιπόν ρωτάνε, υποθέτω ότι θα’χουν και δίκιο. Ετσι αποφάσισα να σας δείξω κι εγώ το προφίλ μου. Και για πες μου τώρα πώς προβάλει κανείς το προφίλ του στο internet; Το κανον ικό προφίλ του ή το άλλο; Ποιό άλλο; Δεν ξέρω ακριβώς να σας πω.
Λένε (και το λένε άνθρωποι που γνωρίζουν) ότι από τον φακό δεν μπορείς να κρυφτείς . Εκ πείρας σας λέω ότι έχουν απόλυτο δίκιο. Σκέφτηκα λοιπόν ότι αφού είχαμε αυθεντικό οπτικό υλικό από την Κυριακή που πήγα με συγγενείς, φίλους και συνεργάτες να φάμε και να απαντήσω και στις ερωτήσεις που σας είχα υποσχεθεί, ότι μπορούσαμε να δείξουμε ένα πραγματικό προφίλ, που είναι δύσκολο να το δείξω στην τηλεόραση, στην εφημερίδα, στο ραδιοφωνο ή στα έντυπα.
Μ’αρεσε που πείνασα, που γελασα, που θύμωσα, που θυμήθηκα, που χόρτασα,που κουράστηκα. Το τί πιστεύω για την πολιτική και την κοινωνία λίγο πολύ (πιθανολογώ) να τα ξέρετε... τόσα χρόνια τα διαλαλώ... δεν ξέρετε όμως τί άνθρωποις είμαι στις μικρές μου στιγμές, όταν χαλρώνω με ανθρώπους που αγαπώ και εμπιστεύομαι.!
Και επειδή, όπως είπαμε, μια φωτογραφία χίλιες λέξεις....

ΥΓ. Το ξέρω ότι μοιάζει προεκλογική η σκέψη και μάλλον είναι. Ομως αν έγραφα σ’ αυτο το blog και δεν είχαμε εκλογές, σας ορκίζομαι ότι το ίδιο ακριβώς βιντεάκι θα σας έδειχνα. Ο άνθρωπος δεν αλλάζει ανάλογα με τις καταστάσεις. Φυσικά εννοώ το μέσα του.


27 σχόλια:

The Torch είπε...

LOL... Φωτεινή... LOL!!!
"Σαλάτα πολύ ωραία"
Πολιτικό μότο τέλους

SilentSoul είπε...

:)
Ευχομαι να μην σταματήσετε μονο σε αυτο το βιντεακι .
Ήσασταν καταπληκτική.

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Την Φωτεινούλα είδα σε ένα βιντεάκι
και αμέσως ζήλεψα και ήθελα κρασάκι
θέλω να συνεχίσει να είναι αυθεντική
και όσοι την αγαπούν να την δουν τη Δευτέρα στη Βουλή.

Heliotypon είπε...

Και πάλι θέλω να σου πω ότι δεν ξέρω αν πρέπει να σου ευχηθώ να βρεθείς εκεί μέσα, στο κΥνοβούλιο τη Δευτέρα ή πίσω στη δημιουργική δουλειά σου. Είναι κρίμα ότι μπαίνω στον πειρασμό να βάλω αυτό το "Υ" στη θέση του "οι" (αν και μου φαίνεται ότι αδικώ τους κύνες έτσι όπως κατάντησε!).

Κατερίνα Καδέμογλου είπε...

Το βιντεάκι απλά καταπληκτικό το βρίσκω! Χάρηκα και με το προεκλογικό αφισέτο σας με την "σοφή πλην κουτσή" κουκουβάγια. Θέλω να ομολογήσω πως έχουμε το ίδιο βίτσιο με τη μπύρα! Κι εγώ μ' αρέσει να πίνω μπύρα σε χαμηλό ποτήρι, εκτός αν τραβάει η παρέα και έχουμε ολόκληρο βαρελάκι για πάρτη μας!Τότε αλλάζει το πράγμα! Εύχομαι καλή ψήφο την Κυριακή, επιτυχία στο κόμμα και στον Πρόεδρο και με το καλό να σας δούμε βουλευτίνα!

katerina.kademoglou@gmail.com

Andreas είπε...

Γεια σου Φωτεινη. Την Κυριακή θα σε ψηφίσψ, ελπιζω αν έρθω στο πολιτκό σου γραφείο (έχεις?) να μου κανεις κανενα ρουσφετακι. Έτρεχα όλη μέρα με το πούλμαν όπου μιλούσε ο Πρόεδρος :)). Απλά ελπίζω και μετά τις εκλογές να συνεχίσεις την ωραία αυτή προσπάθεια, αλλιώς αλοίμονο σου!! Τόσα χρόνια τσαμπα οι ψήφοι στο δήμο. Πάντως χωρίς πλάκα θα ήθελα να σε δώ Δήμαρχο Αθηναίων καθότι την ξέρεις τη δουλειά και πολύ την αγαπάς την πόλη.!! Αντε και τη Δευτέρα απο το εδρανο να σε παρακολουθούμε....

Alitovios είπε...

Μιας και ισχυρίζεσαι πως η φωτιά στην Ηλία έγινε για να φτιαχτεί η Ιονία Οδός μήπως έχεις να μας πεις και για τη σύμβαση που υπέγραψε ο Δούκας για την παραχώρηση περιοχής της Ζαχάρως για τουριστική ανάπτυξη;

Μιλ1 είπε...

Τα βιντεάκια σου είναι για πολλά oscar!
Δηλώνω πως δεν είμαι ψηφοφόρος της παράταξης με την οποία "κατεβαίνεις", αλλά ψηφίζω (δαγκωτό) την προσωπικότητα και το χιούμορ σου! Και ξέρεις γιατί το λατρεύω; Γιατί παρά τις δύο σου "ιδιότητες" δεν θυμίζει σε τίποτα πολιτικό ή δημοσιογραφικό χιούμορ!
Καλή (προσωπική) επιτυχία!

Υ.Γ.: Είσαι τόσο οικεία σε όλους μας που ο ενικός μου βγαίνει εντελώς αυθόρμητα.

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ είπε...

Αχ κ. Φωτεινή μου δε πιστεύετε ότι τα κόμματα παραμυθιάζουν τους ψηφοφόρους ειπατε στο MEGA!!!!

Mη το γράψετε στο μπλογκ σας γιατί θα γκρεμίσει το έρμο …

Ανώνυμος είπε...

Θερμά συγχαρητήρια για την εκλογή σας.
Ένας γείτονας

Heliotypon είπε...

Μπράβα ρε Πιπιλή! Τα κατάφερες! Χαίρομαι, τελικά, που θα είσαι εκεί. Κύττα να τους ταρακουνήσεις τους επαγγελματίες του ψεύδους. Πέσ'τους τα χύμα!

Andreas είπε...

Συγχαρητηρια Κα. Πιπιλη, Βουλευτής Α' Αθηνων. Χεχε. Καλη δουλειά και όπως σας είπα θα σας παρακολουθουμε.... Να ζητήσετε το Υπουργειο Περιβάλλοντος (τώρα που θα διαχωριστεί απο ΧΩ.ΔΕ)!

Καλή Δύναμη

Μιλ1 είπε...

Πολλά συγχαρητήρια για την εκλογή σου! Πολύ χαίρομαι που θα είσαι εκεί. Να είσαι (και να μείνεις) ο εαυτός σου και όλα θα είναι πιο ωραία στην πολιτική.
Σιδεροκέφαλη!

pascal είπε...

Συγχαρητήρια Φωτεινή.

Μη διανοηθείς να "εγκαταλείψεις" το blog τώρα που βγήκες. Τώρα σου είναι (και μας είναι) πολύ πιο χρήσιμο.

Μύθος είπε...

Φωτεινή, συγχαρητήρια. Ελπίζω να μην σημαίνει αυτό ότι δεν θα σε ξαναδούμε στο blog...

Επειδή πιστεύω ότι είσαι άτομο με πολύ extra χιούμορ, πήγαινε στο ακόλουθο blog για να δεις ότι ο Κωστάκης είναι τελικά ένας άγιος!

milenapek.blogspot.com

Πολλά φιλιά και περιμένουμε και άλλα βιντεάκια.

Μύθος

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Συγχαρητήρια!

The Torch είπε...

Μπράβο Φωτεινή. Πέτα και τις πατερίτσες τώρα. Όπως σου είχα ξαναγράψει δεν θα ταιριάζουν με την ορκομοσία.
Συγχαρητήρια

koulpa είπε...

Λες τελικά το brake a leg να το εννωούν κυριολεκτικά;:):)
Συγχαρητήρια.. και σιδεροκέφαλη..:)

Κατερίνα Καδέμογλου είπε...

Με χαρά πληροφορήθηκα την είσοδο σας στο Κοινοβούλιο! Τώρα χρειάζεται γερό στομάχι και προσοχή στις "τρικλοποδιές"! Οι μεγάλες αλλαγές θέλουν και μεγάλα μυαλά. Και πάλι συγχαρητήρια! Αναμένω -διαδικτυακό- κέρασμα! :D

katerina.kademoglou@gmail.com

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ είπε...

Σιδεροκέφαλη.

Nα δούμε θα τους αλλάξεις ή θα σε αλλάξουν. Kαι θα έρχεσε στο μπλογκ, ή ήταν προεκλογικό και δε θα το κοιτάνε ούτε οι γάτες σου;

Aggelos Spyrou είπε...

Καλή επιτυχία στο έργο σας ως βουλευτής. Θα τα πάτε καλά αν δείξετε δημοσιογραφικό ταπεραμέντο κι εκεί.

Ανώνυμος είπε...

Σχεδόν το 1/4 της ζωής μας το περνάμε δίνοντας εξετάσεις. Από το σχολείο στο πανεπιστήμιο, από τις ξένες γλώσσες στα μεταπτυχιακά, από το δίπλωμα οδήγησης σε μια θέση στο δημόσιο, από το γραφείο ενός εργοδότη μέχρι τη σχέση της ζωής μας. Σκεφτόμουν επιστρέφοντας αφού περίπου κι ο 1 στους 4 Έλληνες θέλει να μπει στο ελληνικό κοινοβούλιο γιατί δεν συγκροτείται ένα σώμα το οποίο θα διεξάγει κάθε 2-3 χρόνια εξετάσεις επάρκειας για υποψήφιους πολιτικούς. Από Ιστορία και Διεθνείς Σχέσεις, Οικονομικά και Διπλωματία, Δίκαιο και Ξένες Γλώσσες. Για να τελειώνει κι αυτή η πικρή ιστορία "γιατί εσύ κι όχι εγώ"...
Και για να τελειώνει κι η παρανόηση "έχουμε τις κυβερνήσεις που μας αξίζουν". Όχι φίλοι μου. Δυστυχώς ή ευτυχώς ζούμε σε μια χώρα που εσύ κι εγώ κι ο γείτονας δεν δεχόμαστε ότι κάποιος άλλος στο διπλανό οικοδομικό τετράγωνο, στο Καστελόριζο ή στην Αλεξανδρούπολη μπορεί να είναι καλύτερος από εμάς, γνωρίζει περισσότερα από εμάς, είναι εξίσου σπουδαίος με εμάς, είναι πιο ικανός από εμάς. Όλοι λίγο πολλοί ζούμε και ψηφίζουμε αυτούς που νομίζουμε ότι είναι πιο κοντά στο είδωλο του δικού μας καθρέφτη. Του ψεύτη και του κλέφτη, του καλού και του κακού, του συζύγου και του κρυφού εραστή. Αλλά πολύ αμφιβάλλω αν αυτό με καθιστά ή σε καθιστά αναγνώστη πολιτικό ον μιας ελληνικής δημοκρατίας 2500 χρόνων.

Κατερίνα Καδέμογλου είπε...

Αφού τελειώσει το πάρτυ της νίκης, παρακαλώ ρίξτε ένα βλέφαρο στο παρακάτω Link της "Καθημερινής" και πείτε μου την άποψή σας. Θα περιμένω την -κοινοβουλευτική πλέον- αντίδρασή σας.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_217479_16/09/2007_241466

katerina.kademoglou@gmail.com

Φωτεινή Πιπιλή είπε...

προς Non Private Life


Ευχαριστώ πολύ.


προς Heliotypon

Είναι βαρύς ο χαρακτηρισμός επαγγελματίες του ψεύδους. Bέβαια, υπάρχουν και επαγγελματίες πολιτικοί, με τους οποίους δε σας κρύβω ότι έχω διαφορετική στάση ζωής.

προς Andreas

Περιμένετε πρώτα να διαχωριστεί από το ΧΩ.ΔΕ. Βέβαια τα Υπουργεία δεν είναι καφές για να τα παραγγέλνεις, άλλος αποφασίζει. Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας.

προς Milena

Είστε πολύ γλυκιά κοπέλα και χαίρομαι πολύ που νέοι άνθρωποι δείχνουν να με αγαπάνε.


προς pascal

Για στείλτε μου καμιά ιδέα τι βιντεάκια να σας φτιάξω.



προς Μύθος

Χαρά στο κουράγιο σου να σχεδιάσεις ότι σχεδίασες με το Κωστάκη. Πες μου και εσύ καμιά ιδέα να φτιάξουμε κανένα βίντεο με το Μάνο.


προς Θυμήσου πως με λένε…

Ευχαριστωωώ.


προς The Torch

Δυστυχώς δεν μπορώ να ακούσω εσένα για τις πατερίτσες, άλλα μου λέει ο γιατρός.

προς Η koulpa
Καλύτερη ευχή είναι «σιδεροπόδαρη»


προς Κατερίνα Καδέμογλου
Εγώ περιμένω να μάθω τι είναι αυτό που κρατάτε και για πιο λόγο το κρατάτε.

προς ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ

Δεν πάω ούτε να με αλλάξουν ούτε να αλλάξω. Πάω στη Βουλή για να λέω αυτά που πιστεύω και να αγωνίζομαι για αυτά.


προς Aggelos Spyrou

Δεν χρειάζεται να δείξω δημοσιογραφικό ταμπεραμέντο, το έχω.

Φωτεινή Πιπιλή είπε...

προς SilentSoul

Όσο έχει κέφι και ο Μάνος θα κάνουμε βιντεάκια. Σας ευχαριστώ.


προς Θυμήσου πως με λένε…

Στη Βουλή με είδατε. Όσο για το αυθεντική, είναι «κουσούρι» που δε χάνεται.


προς Heliotypon

Στη Βουλή υπάρχει και η υγιής πλευρά. Το ζήτημα είναι πως επιλέγουν ορισμένους υποψήφιους οι ψηφοφόροι. Eκεί ήταν πάντα το πρόβλημα.


προς Κατερίνα Καδέμογλου

Κατερίνα μου σας παρακαλώ εξηγήστε μου, λεκάνη κρατάτε στη φωτογραφία; Τι νόημα έχει αυτό;


προς Andreas

Πολιτικό γραφείο δεν έχω. Κάποια στιγμή θα ανοίξω, αν και στη δική μου περίπτωση με την εμπειρία μου τόσα χρόνια στο Δήμο Αθηναίων, δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα. Και αυτό επειδή περπατάω πολύ στους δρόμους, γενικώς κινούμε σε δημόσιους χώρους και πάντα είχα την ευκαιρία να συναντάω πολύ κόσμο. Άλλωστε, οι σχέσεις μου με τους ψηφοφόρους, δεν είναι οι συνηθισμένες. Πολύ σπάνια μου ζητούσαν τα γνωστά ρουσφέτια – προσλήψεις κλπ – αυτά που μου ζητούσαν είχαν να κάνουν με προβλήματα της καθημερινότητας στην πόλη, όπου και η παρέμβασή μου ήταν πολύ πιο άμεση και αποτελεσματική. Θέλω να κρατήσω αυτού του είδους τη σχέση με τους πολίτες. Δεν μου ταιριάζει καθόλου να γίνω γραφείο «ευρέσεως εργασίας» και μόνο.


προς Η Alitovios


Πρώτον δεν είπα ότι η φωτιά έγινε για να φτιαχτεί η Ιονία οδός. Αναφέρθηκα σε τοπικά και υπερτοπικά συμφέροντα που θα ωφεληθούν από τη χάραξη του δρόμου. Όσο για την σύμβαση Δούκα, είμαι σε εγρήγορση, θα ασχοληθώ πολύ ενεργά γιατί και εγώ φοβάμαι ότι φοβάσαι και εσύ. Λόγω εκλογών δεν μπήκα σε λεπτομέρειες. Υπάρχει και ένα καλό στοιχείο ότι η περιοχή υπάγεται στη Natura που σημαίνει ότι οτιδήποτε γίνει θα περάσει από 50 Ευρωπαϊκά κόσκινα. Ήδη έχω πει τις ανησυχίες μου στο Δήμαρχο της Ζαχάρως. Πιστεύω ότι είναι τόσο δυνατό πια το κίνημα των πολιτών που δύσκολα θα ξαναζήσουμε τις τρομακτικές αυθαιρεσίες του παρελθόντος. Βέβαια η μεγάλη μαγκιά θα ήταν πρώτα να γκρεμιστούν τα εκατοντάδες αυθαίρετα στην παραλία της Ζαχάρως και μετά να μιλάμε για το αυτονόητο, μια ήπια τουριστική ανάπτυξη. Η αλήθεια είναι ότι όλη η περιοχή, ήταν εγκαταλειλημένη και κακοποιημένη χωρίς να έχει ούτε ένα μικρό ξενοδοχείο της προκοπής ή οτιδήποτε που να ταιριάζει με το Περιβάλλον και που να δίνει δυνατότητες απασχόλησης στους ντόπιους. Θα έχουμε όλοι το νου μας.


προς Milena

Να είσαι καλά Μιλένα, τα δικά σου λόγια αξίζουν όσο 10.000 σταυροί.


προς ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ

Ήμουν σαφής σε αυτό που εννοούσα: η εποχή που «θα σας φτιάξουμε και γεφύρια» έχει περάσει σε μεγάλο βαθμό. Άλλωστε, το αποτέλεσμα των εκλογών απέδειξε ότι «κάλλιο 5 και στο χέρι παρά 10 και καρτέρι»

Μιλ1 είπε...

Φωτεινή μου μια διευκρίνιση:
"προς Μύθος

Χαρά στο κουράγιο σου να σχεδιάσεις ότι σχεδίασες με το Κωστάκη."

Το αστείο είναι πως η φωτογραφία αυτή που φιλοξενώ στο blog μου είναι πέρα για πέρα αληθινή! Είναι από τη βραδιά των εκλογών όταν ο Κωστάκης βγήκε στο μπαλκόνι της Ρηγίλλης με τη Νατάσσα να χαιρετίσει τα πλήθη!
Ο Μύθος «πάγωσε» την εικόνα στην τηλεόρασή μας και εγώ την τράβηξα με το κινητό μου!
Πρόκειται περί οράματος σου λέω!!!

Κατερίνα Καδέμογλου είπε...

Κρατάω μια λεκάνη κυρία Πιπιλή! Έχετε δίκιο! Είναι μια λεκάνη γεμάτη με πάγο που γράφει το όνομά μου (κατερίνα!). Είμαστε σε κάποιο εργαστήριο κατά τη διάρκεια χαρούμενου διαλείμματος από μια εργαστηριακή άσκηση... Κατάλοιπα φοιτητικής ζωής βλέπετε!