12 Σεπ 2007

Φωτεινή Κουκουβάγια







9 σχόλια:

fotis είπε...

Γιατί, αγαπητή συνονόματη πολιτεύτρια, ρίχνεις τόσο πολύ το επίπεδο σου, κυκλοφορώντας στα Κολωνάκια με τις κάμερες της Λαμπίρη από πίσω?

Πως μπορείς να συνδυάζεις το blogging (που δείχνει ένα σχετικό επίπεδο*) με το μεσημεριανό τηλεοπτικό κουτσομπολιό?

Αν μου επιτρέπεις, θα ήθελα να κάνω επίσης μια μικρή παρατήρηση, λόγω της επαγγελματικής μου εμπειρίας, την οποία αν θέλεις ασπάζεσαι (δεν ευαγγελίζομαι ότι είμαι ο guru ούτε ο αλάθητος Πάπας).

Όταν κυκλοφορείς με πατερίτσες και μοιράζεις προεκλογικό υλικό χωρίς κάμερες και φωτογράφους από πίσω, φανερώνεις έναν άνθρωπο δυναμικό, φιλότιμο και τίμιο.

Όταν όμως κάνεις το ίδιο ακριβώς, με μια κάμερα να σε ακολουθεί, μας παρουσιάζεις και εσύ, μια ακόμα ανυπόφορη πολιτική δημαγωγία (γιατί κάποιοι κακόβουλοι άνθρωποι σαν και εμένα, μπορεί να υποθέσουν ότι, με το που σβήσει η κάμερα, θα κάτσεις να πιεις το εσπρεσσάκι σου στο Jackson's, αφού αυτό που ήταν να κάνεις το έκανες.)

Ελπίζω να βγάζεις νόημα από το 'σεντόνι' που σου έγραψα.



*προσωπική άποψη

υ.γ. με συγχωρείς για τον Ενικό. Πήρα το θάρρος, από μια απάντηση σου σε παλαιότερο comment μου.

etalon είπε...

Ομολογω οτι ειναι το μοναδικο ελληνικο blog υποψηφιου πολιτικου στον Ελληνικο χωρο που τουλάχιστον ο λογος δεν ειναι ξυλινος.
Αν και δεν ειμαι ψηφοφορος σας χαιρομαι για την υπαρξη αυτου του ιστολογίου.
Ο βασικος λογος αυτου του σχολιου ειναι-ως συμπασχων- να σας ευχηθω περαστικα για το ποδι σας.

fotoparatiritis είπε...

σε γουσταρω τρελλα..
καλη επιτυχια.
τσιρογλου ιωαννησ
http://kulturosupa.pblogs.gr/

Φωτεινή Πιπιλή είπε...

προς fotis

Πρώτον δεν πίνω τον καφέ μου στο Jackson’s τον πίνω στην Via Milioni. Δεύτερον όταν είσαι υποψήφιος καλός ή κακώς οφείλεις να χρησιμοποιείς τα ΜΜΕ πόσο μάλλον όταν υπάρχει πρόβλημα και δεν μπορείς να κάνεις κανονική προεκλογική εκστρατεία όπως συνέβη με εμένα. Τρίτον, δεν έχω τίποτα με τις εκπομπές τύπου Λαμπίρη και θα ήταν πολύ σνομπίστικo να τις απαξιώνω όταν μάλιστα η συμμετοχή μου σε αυτές- σπανιότατες είναι η αλήθεια- έχει ακριβώς το ίδιο επίπεδο που θα είχε και η συμμετοχή μου σε ένα δελτίο ειδήσεων. Και επειδή είσαστε επαγγελματίας όπως λέτε πρέπει να ξέρετε ότι στην τηλεόραση πάνω από όλα μετράει η εικόνα. Θα μπορούσατε να με μαλώσετε εάν έκανα εμφανίσεις με τη πατερίτσα συνοδευόμενη από κάμερες σε κάθε μου τηλεοπτική εμφάνιση – η αλήθεια είναι ότι είχα πολλές. Όπως και να το κάνουμε δεν έχει ξανασυμβεί ούτε εγώ το επιδίωξα να κάνει κανείς προεκλογική εκστρατεία με σπασμένο πόδι. Ήμουνα εκ των πραγμάτων «είδηση» και το κυριότερο δεν μπορείς να απαξιώνεις τους τηλεθεατές και να τους μαλώνεις» επειδή του αρέσουν οι κουτσομπολίστικες εκπομπές. Και να στο πω ωμά δικαιώματα στην ψήφο έχουν και οι χρήστες των Blogs και οι γυναίκες που βλέπουν μεξικάνικες σαπουνόπερες. Πάντως σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.


προς etalon

Το θέμα είναι να σπάσουμε τα στεγανά και τα στερεότυπα όσοι ασχολούμαστε με τη πολιτική και να μη μιλάμε με ξύλινο λόγο. Άλλωστε αυτός ο λόγος δεν μου ταιριάζει και πάντοτε ως δημοσιογράφος τον στηλίτευα. Εύχομαι και σε εσάς περαστικά και σας ανακοινώνω ότι από σήμερα μετά από 40 ημέρες μου επέτρεψε ο γιατρό να βγάλω τον νάρθηκα και να πατάω με ιδιαίτερη προσοχή το πόδι υποβοηθούμενη ακόμα από τις πατερίτσες.

Andreas είπε...

Γιατι η κουκουβάγια φοραει ψευτικες βλεφαρίδες?

fotis είπε...

Συγχαρητήρια για την εκλογή σου.

Και κρίνοντας από το κοινό της περιφέρειας που σε επίλεξε, πιστεύω ότι ήταν ποιοτική ηεπιλογή τους και δεν χρειαζόταν τελικά η Λαμπίρη. ;o)


υ.γ.1: το σχόλιο μου, βασίζεται στα δημογραφικά της A' Αθηνών.
υ.γ.2: Με στεναχωρεί γιατί ενώ είμαι με το μέρος σου και σε αντιμετωπίζω ως ίσο προς ίση, μπορώ να διαγνώσω μια μικρή ειρωνεία στις απαντήσεις σου. Φαντάζομαι όμως ότι οφείλεται στην ένταση της προεκλογικής περιόδου.

Φωτεινή Πιπιλή είπε...

προς Fotis

Χρειαζόταν, χρειαζόταν η Λαμπίρη. Επιμένω, ότι σημασία έχει αν εσύ κρατάς το ύφος σου, είτε μέσα σε λεωφορείο, είτε μέσα σε hammer.

Φωτεινή Πιπιλή είπε...

προς Andreas

…για στυλάκι…

elafini είπε...

κι επειδή σας αρέσουν οι
κουκουβάγιες…

κάτι αλληγορικό..