11 Σεπ 2007

στο Θησείο με απαντήσεις

9 σχόλια:

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

ohhh... τι ωραίο το "νέο" blog! (καλά κάνω πάντα σχόλια επί της ουσίας...όχι αστεία... :P)

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ είπε...

Eίπατε λοιπόν αγαπητή Φωτεινή:

ΠΡΟΣ ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ

Πρώτον, ρώτησα τις γάτες αν θα ψήφιζαν τη ΝΔ του Πολύδωρα και μου είπαν και οι δύο «τέτοιες βλακείες σε ρωτάνε στο blog σου;»
======

Eγώ έδωσα την ερώτησή μου και την απάντησή σας στις δικές μου γάτες αυτές μου είπαν: "δηλαδή μόλις σε είπε βλάκα η Φωτεινή";

Διότι ωραία τα κλιπάκια, και ωραίο το μπλογκ, αλλά μία απάντηση δε πήρα ούτε εγώ ούτε όλες οι γάτες που το διαβάζουν.

Eπαναλαμβάνω λοιπόν: "μας λέτε να ψηφίσουμε τη Nέα Δημοκρατία του Πολύδωρα";

Heliotypon είπε...

Καλά τα λες βρε Πιπιλή, αλλά εκείνο με το μυστήριο του γάμου με ξύνισε ελαφρώς! Δεν έχεις διαβάσει (ή δεν συμφωνείς μ' αυτό), φαίνεται, το βιβλίο το Dawkins (The God Delusion). "Μυστήριο "λες! Μήπως είναι απλώς ένας θεσμός; Κι αν είναι κάποιος άθεος κι αν δεν παραδέχεται τα κελεύσματα της εκκλησίας (καμίας εκκλησίας ή θρησκείας) τι σχέση μπορεί να έχει με τα εν εκκλησίαις τελούμενα; Τώρα, θα μου πεις αν δεν είσαι θρήσκος δεν πας στην εκκλησία αλλά στο δημαρχείο. Σωστά αλλά πολλοί συνέλληνες γουστάρουν τον χαβαλέ και τα νυφικά, άσε που πολλοί υποτάσσονται στην απαίτηση των θρήσκων γονέων! Βράστα!
ΥΓ: Πάντως η νύφη με τα ντεκολτέ και τα εξώπλατα θα προσφέρει και κάτι το ενδιαφέρον στην τελετή!

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Ένας blogger έγραψε ένα ποστ που αναλύει τα επίσημα στοιχεία της Alexa που δίνει για την κίνηση στο νετ για κάθε κόμμα. Έχει πολύ ενδιαφέρον... http://internetakias.wordpress.com/2007/09/12/%cf%8e-%ce%ac-e/

The Torch είπε...

Πολύ ωραίο το καινούριο blog. Σούπερ. Σούπερ και το Βιντεάκι. Πολύ μου άρεσε. Όπως και οι απαντήσεις σου... εκτός από μία.
Περί αγνομωσύνης. Η ερώτηση ακριβώς για να αποφύγει την απάντηση αυτή έλεγε "όλοι έστω και μία φορά στη ζωή μας έχουμε υπάρξει αγνώμονες". Νομίζω ότι απέφυγες να απαντήσεις, αλλά δεν πειράζει, με κάλυψε η συνέντευξη στην Ελευθεροτυπία, οπότε χαλάλι :ο)

Φωτεινή Πιπιλή είπε...

προς θυμήσου πως με λένε

Ευχαριστώ. Μετά τις εκλογές που θα έχω περισσότερο χρόνο σας υπόσχομαι ότι θα δείτε ωραίες εικόνες.

προς δε μασαμε ρε

Αφού σας ζαλίζει η ΝΔ του Πολύδωρα μη τη ψηφίζετε. Ψηφίστε τη ΝΔ του Καραμανλή. Χαιρετισμούς στις γάτες σας από τον Χerxi και τη Μίτσα. Τις δικές σας πως τις λένε;

προς Heliotypon

Το θέμα είναι μυστήριο ξε-μυστήριο τα πολλά δώρα γάμου, σε γάμους που γίνονται στην εκκλησία πέφτουν. Επιμένω όμως ότι όταν μπαίνει σε μια εκκλησία πρέπει να ακολουθείς το τυπικό ακόμα και αν είσαι άθεος, όπως αυτό πρέπει να κάνεις όταν μπαίνεις και σε έναν αρχαιολογικό χώρο. Είναι ωραίο να δείχνεις σεβασμό, και προς τους άλλους ανεξαρτήτως από τα δικά σου πιστεύω.

προς

Φωτεινή Πιπιλή είπε...

προς Η Θυμήσου πως με λένε

Δεν έχω χρόνο τώρα και ούτε μπαίνω και στην παγίδα να σχολιάσω δημοσκοπήσεις.

προς The Torch

Δεν συνηθίζω να λέω πράγματα που δεν είναι αλήθεια. Ειλικρινά δεν βρήκα πουθενά τον εαυτό μου αγνώμονα. Ευχαριστώ, Και ευχαριστείστε και εσείς το Μάνο που έστησε το video.

Heliotypon είπε...

Δεν διαφωνώ καθόλου. Απλώς, επειδή η θέα ενός (ή έστω κλάσματος αυτού) όμορφου γυναικείου σώματος με ανεβάζει σε υπερβατικές σφαίρες, μπήκα στον πειρασμό να κάνω το σχόλιο! Φυσικά αποφεύγω γάμους και ό,τι έχει να κάνει με τη θρησκεία ή με την ...σκλαβιά του ατόμου, εκτός κι αν είναι στενοί συγγενείς ή φίλοι. Κι όσο για τα δώρα, προσωπικά δεν με αφορούν στο παραμικρό. 'Εφτιαξα το σπίτι μου εκ του μηδενός χωρίς να παντρευτώ και είναι εξαιρετικά όμορφο και καλά εξοπλισμένο (και δεν είμαι πλούσιος).

Φωτεινή Πιπιλή είπε...

προς Heliotypon

Φαίνεσθε ενδιαφέρουσα περίπτωση. Καλέστε με σπίτι σας, για να δω πόσο καλός «νοικοκύρης» είσαστε.