Τελικά στην περίπτωση του φαρμακοποιού της γιορτής της Μπάμιας ισχύει η λαϊκή,σοφή πρόταση : "Εκεί που μας χρωστούσαν, μας πήραν και το βόδι!". Η αντιμετώπιση του φαρμακοποιού προς το αυταπόδεικτο είναι το λιγότερο εξοργιστική!Αφού ήταν "μπλε" ο κύριος,μάλλον θα πρέπει να προσέξει και τα μπλε χαπάκια της εξουσίας, διότι καταστρέφουν πανεύκολα τα πάντα και τους πάντες!
Η εποχή της αναβλητικότητας, των ημιμέτρων, της αναβολής των λύσεων και της καθυστέρησης φτάνει στο τέλος της. Τη θέση της θα πάρει η εποχή των επιπτώσεων
Πιπιλή έχω δουλειά για σένα: Δες, σε παρακαλώ, την τελευταία ανάρτηση στο βλογ μου (συγνώμη για το σοκ που ίσως σου προκαλέσει το όνομα του βλογ αλλά δεν θέλω να το αλλάξω...) και ...πιάσε δουλειά! Πόαα ξοδεύουν για άσκοπη διαφήμιση τα υπουργεία, οι οργανισμοί, οι ΔΕΚΟ και όλες οι υπηρεσίεες του δημοσίου; Αν ρωτήσω εγώ θα με γράψουν στα @@ τους, όπως κάθε φρορά που στέλνω ένα μήνυμα, κι ας είναι και πρωτοκολλημένο. Εσύ μπορείς. Κα να μας πεις και μας. Και μην τους λυπάσαι που είναι στο ίδιο κόμμα με σένα!
Το σχόλιο σου για τις σπατάλες στο δημόσιο και στις ΔΕΚΟ με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη. Έχω αρθρογραφήσει πολλές φορές για το ίδιο θέμα έως και πριν τις εκλογές σε εφημερίδες αλλά και πολύ προσφάτως στη ραδιοφωνική μου εκπομπή στο Σκάι. Έχω μάλιστα επισημάνει ότι στην εποχή της πληροφορικής και της τεράστιας επίδρασης των ραδιοτηλεοπτικών μέσων υπάρχουν άλλοι τρόποι με ελάχιστο κόστος να επικοινωνήσει το δημόσιο και τα υπουργεία τα μηνύματα τους. Από τις πολυδάπανες τηλεοπτικές διαφημίσεις η την ατέλειωτη «χαρτούρα» που διανέμεται μέσω του τύπου. Είμαι σίγουρη ότι και εσείς κάθε Κυριακή που αγοράζετε εφημερίδες ανοίγετε το σελοφάν κρατάτε το dvd ή τα περιοδικά και πετάτε το υπόλοιπο διαφημιστικό χαρτομάνι-είναι απαραίτητο να μπει σε κάθε περίπτερο κάδος ανακύκλωσης ο οποίος σε δύο ώρες θα γεμίζει. Επειδή έχω ασχοληθεί χρόνια με την επικοινωνία γνωρίζω καλά ότι η πιο αποδοτική ενημέρωση είναι η έμμεση ή η πρακτική. Επειδή το ΥΠΕΧΩΔΕ κάνει παρά πολλά έργα και φτιάχνει νέους δρόμους σε όλη την Ελλάδα είναι προτιμότερο πχ να κυκλοφορήσει και να μοιράσει δωρεάν ένα χάρτη της μελλοντικής πραγματικής κατάστασης του δρόμου Μεγαλόπολης-Καλαμάτας και πληροφορίες γι’αυτόν (πόσα χιλιόμετρα θα κερδίζεις, που θα είναι τα βενζινάδικα…) Ή ακόμα θα μπορούσαμε να βλέπουμε σε πραγματικό χρόνο την πορεία της κατασκευής των ξυλοφραγμάτων ή και των άλλων έργων στο internet. Και μια διευκρίνηση: Δε λουφάρω, απλά τα έχει «παίξει» ο υπολογιστής μου και γι’αυτό θα λείψω λίγες μέρες γιατί θα τον στείλω στο νοσοκομείο.
6 σχόλια:
Αγαπητή Φωτεινή:
Καλό το animation αλλά βάλε και κανένα βιντεάκι!
BTW εάν υπάρχει πρόβλημα με τον φαρμακοποιό, πες να τον πάρουμε παραμάζωμα όλοι!
Πάντως, από ότι θυμάμαι από τις Ελληνικές ταινίες (ιδιαίτερα μία με το Βέγγο) ο φαρμακοποιός κοιμόταν μέσα στο φαρμακείο!!!! ΧΑ!
Φιλιά,
Μύθος
Τελικά στην περίπτωση του φαρμακοποιού της γιορτής της Μπάμιας ισχύει η λαϊκή,σοφή πρόταση : "Εκεί που μας χρωστούσαν, μας πήραν και το βόδι!". Η αντιμετώπιση του φαρμακοποιού προς το αυταπόδεικτο είναι το λιγότερο εξοργιστική!Αφού ήταν "μπλε" ο κύριος,μάλλον θα πρέπει να προσέξει και τα μπλε χαπάκια της εξουσίας, διότι καταστρέφουν πανεύκολα τα πάντα και τους πάντες!
katerina.kademoglou@gmail.com
Η εποχή της αναβλητικότητας, των ημιμέτρων, της αναβολής των λύσεων και της καθυστέρησης φτάνει στο τέλος της. Τη θέση της θα πάρει η εποχή των επιπτώσεων
Τσωρτσιλ
Πιπιλή έχω δουλειά για σένα: Δες, σε παρακαλώ, την τελευταία ανάρτηση στο βλογ μου (συγνώμη για το σοκ που ίσως σου προκαλέσει το όνομα του βλογ αλλά δεν θέλω να το αλλάξω...) και ...πιάσε δουλειά! Πόαα ξοδεύουν για άσκοπη διαφήμιση τα υπουργεία, οι οργανισμοί, οι ΔΕΚΟ και όλες οι υπηρεσίεες του δημοσίου; Αν ρωτήσω εγώ θα με γράψουν στα @@ τους, όπως κάθε φρορά που στέλνω ένα μήνυμα, κι ας είναι και πρωτοκολλημένο. Εσύ μπορείς. Κα να μας πεις και μας. Και μην τους λυπάσαι που είναι στο ίδιο κόμμα με σένα!
Λουφάρεις από το Βλογ Πιπιλή! :-) 'Οχι να σε χάσουε εμείς τώρα που σε κέρδισε η Βουλή! "Unfair" που θα έλεγε κι ο επίτιμος...
προς Ηeliotypon
Το σχόλιο σου για τις σπατάλες στο δημόσιο και στις ΔΕΚΟ με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη. Έχω αρθρογραφήσει πολλές φορές για το ίδιο θέμα έως και πριν τις εκλογές σε εφημερίδες αλλά και πολύ προσφάτως στη ραδιοφωνική μου εκπομπή στο Σκάι. Έχω μάλιστα επισημάνει ότι στην εποχή της πληροφορικής και της τεράστιας επίδρασης των ραδιοτηλεοπτικών μέσων υπάρχουν άλλοι τρόποι με ελάχιστο κόστος να επικοινωνήσει το δημόσιο και τα υπουργεία τα μηνύματα τους. Από τις πολυδάπανες τηλεοπτικές διαφημίσεις η την ατέλειωτη «χαρτούρα» που διανέμεται μέσω του τύπου. Είμαι σίγουρη ότι και εσείς κάθε Κυριακή που αγοράζετε εφημερίδες ανοίγετε το σελοφάν κρατάτε το dvd ή τα περιοδικά και πετάτε το υπόλοιπο διαφημιστικό χαρτομάνι-είναι απαραίτητο να μπει σε κάθε περίπτερο κάδος ανακύκλωσης ο οποίος σε δύο ώρες θα γεμίζει. Επειδή έχω ασχοληθεί χρόνια με την επικοινωνία γνωρίζω καλά ότι η πιο αποδοτική ενημέρωση είναι η έμμεση ή η πρακτική. Επειδή το ΥΠΕΧΩΔΕ κάνει παρά πολλά έργα και φτιάχνει νέους δρόμους σε όλη την Ελλάδα είναι προτιμότερο πχ να κυκλοφορήσει και να μοιράσει δωρεάν ένα χάρτη της μελλοντικής πραγματικής κατάστασης του δρόμου Μεγαλόπολης-Καλαμάτας και πληροφορίες γι’αυτόν (πόσα χιλιόμετρα θα κερδίζεις, που θα είναι τα βενζινάδικα…) Ή ακόμα θα μπορούσαμε να βλέπουμε σε πραγματικό χρόνο την πορεία της κατασκευής των ξυλοφραγμάτων ή και των άλλων έργων στο internet.
Και μια διευκρίνηση: Δε λουφάρω, απλά τα έχει «παίξει» ο υπολογιστής μου και γι’αυτό θα λείψω λίγες μέρες γιατί θα τον στείλω στο νοσοκομείο.
Δημοσίευση σχολίου