11 Φεβ 2018

Οταν απειλούσαν εμάς οι "Αγανακτισμένοι" ήταν καλά κ Τόσκα;

NTOKOYMENTO και έχω και πολλά νεύρα!
Τολμάει αυτός ο ανίκανος,επικίνδυνος ,αλλαζών και προκλητικός Υπουργός Προστασίας του Πολίτη Νίκος Τόσκας,να κουνάει το δάχτυλο στη Ν.Δ επειδή κάποια φασιστοειδή πειραγμένα στο μυαλό,έστειλαν απειλητική επιστολή στον Υπ. Εξωτερικων και σε βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ . Τολμάει αυτός να προκαλεί ,ξεχνώντας πώς όταν σηκώθηκε απ την καρέκλα του "πορτιέρη"στο γραφείο υπουργού Μπεγλίτη επί ΠΑΣΟΚ και ακολούθησε το δρόμο του απογοητευμένου απ το κολλητιλίκι του με τον Γιώργο Παπανδρέου ,του "δενμεεκανεςυπουργοεξωτερικωνθαπαω ΣΥΡΙΖΑ" Κοτζιά, να θυμώνει που τα δικά τους "βλαστάρια" απ την πλατεία των Αγαναχτισμένων ,με τη δική τους βοήθεια πολλαπλασιάστηκαν. Γιατί ο Τόσκας και όλοι οι κυβερνώντες είναι αυτοί που βγάλαν στους δρόμους τον φασίστα -πολίτη με τις κρεμάλες και τα λαικά δικαστήρια το 2011-2012 ,έξω απο τη Βουλή.
Εχω εξαγριωθεί,γιατί είμαι και εγώ θύμα της αλητείας τους,ούσα τότε βουλευτής της Ν.Δ .Οταν ,τις νύχτες ,άγρια χαράματα με αεπιλούσαν στα τηλέφωνα του σπιτιού μου,όταν μου έστελναν σπίτι μου απίστευτης χυδαιότητας και απειλών επιστολές.,όταν στο μέιλ μου και στο F.B oi συνεργάτες μου,δεν προλάβαιναν να σβήσουν τα αίσχη τους.Και δεν το κάναμε και θέμα Μάρθα Βούρτση ,να κλαιγόμαστε ,όπως ο έντρομος απ΄την εμφάνιση των επίχειρων της πολιτικής τους,Τόσκας.
Εγω,απλώς απευθύνθηκα στην Υπηρεσία Δίωξης Ηλ. Εγκλήματος με όλο το φάκελλο,αν και γνώριζα πως δύσκολα θα ταυτοποιούσαν τους δράστες.
Εχω κρατήσει αντίγραφα αλλά το μόνο μήνυμα -στον τηλεφωνητή- που μπορώ να δημοσιοποιήσω γιατί ήταν και το πιό ...σεμνό ,είναι αυτό .
Τρίτη 23.10.2012 12.57 π.μ
" Λέγομαι Καίτη Λυμπεροπούλου. Είμαι από τον Καναδά .Ελληνίδα .Ηρθαμε εδώ πέρα να δούμε αν θα ψηφίσετε αυτό το ελεεινό μνημόνιο που θα καταδικάσει τους Ελληνες σε περαιτέρω πείνα.
Θα σας σκοτώσουμε ολους.Ολοι οι ομογενείς είναι εναντίον σας. Εχουμε έρθει εδώ πέρα για να παρακολουθήσουμε όλους εσας. Θα σας σκοτώσουμε αν το ψηφίσετε.
Παλιάνθρωποι.Δοσίλογοι."
Κύριε Τόσκα ,μην τα μπερδεύετε .Μετά ,επί δικών σας μνημονίων δημιουργήθηκε ο Ρουβίκωνας. Ο φασισμός, προυπήρξε .


Δεν υπάρχουν σχόλια: