26 Ιαν 2015

Αποδείξατε ότι με αγαπάτε και σας ευχαριστώ



Θέλω από την καρδιά μου να σας ευχαριστήσω που μόνοι εσείς οι φίλοι μου με ανεβάσατε μεν ψηλά με την ψήφο και τα καλά σας λόγια, παρότι όπως μάθατε δεν κατάφερα να πάρω την τέταρτη έδρα.  Είμαι υπερήφανη που σε ένα μοναχικό από κομματικά και προσωπικά συστήματα δρόμο, κατάφερα σε αυτές τις τόσο δύσκολες για την νέα Δημοκρατία εκλογές να φτάσω τις 17.000! σταυρούς στην απαιτητική Α' Aθηνών, χωρίς σπατάλες, χωρίς «στρατούς», χωρίς πληρωμένες καταχωρήσεις, χωρίς εκδηλώσεις και χωρίς να έχω κάνει ποτέ ρουσφέτι και κομπρεμί. Και για το τέλος θα το πω δημόσια.  Ήμουν και η μόνη στην ' Αθηνών που δεν υπουργοποιήθηκα ποτέ κυρίως γιατί δεν το επεδίωκα εγώ.  Για να είμαι ελεύθερη και ωραία χωρίς δεσμεύσεις.  Επιτέλους απαλλαγμένη από τις ευθύνες του βουλευτή μπορώ να επιτρέψω στον εαυτό μου να κάνω και καμιά τρελίτσα.  Και πάλι ευχαριστώ πολύ. 
Ο επικήδειος δια χειρός Φωτεινής Πιπιλή

Δεν υπάρχουν σχόλια: