4 Απρ 2014

Για ποιούς είπα στο Βήμα FM “Επιτέλους να βγαλουν το σκασμό”;

Για ποιούς είπα στο Βήμα FM “Επιτέλους να βγαλουν το σκασμό”; 
Διαβάστε μικρά αποσπάσματα από τη συνέντευξή μου το πρωί στους Βασίλη Χιώτη και Νότη Παπαδόπουλο.

Για την υπόθεση Μπαλτάκου

Η καλλίτερη ατάκα που ακούστηκε ήταν του Γιάννη Πρετεντέρη στο δελτίο ειδήσεων του Mega χθες «επιτέλους, ο κ. Μπαλτάκος να βγάλει τον σκασμό». Να μην ξαναμιλήσει ο Μπαλτάκος γιατί όσο μιλάει μας θίγει ακόμα περισσότερο, τα κάνει χειρότερα. Επειδή εγώ είμαι από αυτούς που νομίζουν ότι αυτή η ιστορία πρέπει να τελειώσει ΕΔΩ, όχι γιατί καλύπτει κανείς τον Τάκη Μπαλτάκο αλλά γιατί δίνουμε βήμα στους «Κασιδιάρηδες», τους ναζιστές, τους φασίστες, τους γκεμπελίστες – γιατί αυτές είναι γκεμπελίστικες μέθοδοι – για να ξαναβγούν στο προσκήνιο, ενώ το προσκήνιο είναι άλλο. Το ότι κατηγορούνται για εγκληματική οργάνωση.

Το ζητούμενο είναι το στυλάκι γενικώς και η ιδεοληψία Μπαλτάκου που το δικαιολογεί ότι θα πήγαινε να σώσει τη χώρα. Εμένα ή τους άλλους Βουλευτές της Ν.Δ. τους ρώτησε ο κ. Μπαλτάκος αν θέλουμε να σώσει τη χώρα με τη προσέγγιση στον Κασιδιάρη; Και αντί να «ψαρεύει» τον Κασιδιάρη, τον «ψάρευε» ο Κασιδιάρης. Εξεπλάγην από την ηλιθιότητα του κ. Μπαλτάκου.

Για τους Δικαστές

Οι δικαστικοί σε αυτή την ιστορία, για μένα, ιδίως οι ανακρίτριες, κ. Κλάπα και κ. Δημητροπούλου, έχουν αναλάβει ένα μέγιστο εθνικό έργο με σοβαρότητα.  Στην ιστορία της Χ.Α. έχουν εμπλακεί τουλάχιστον 40 δικαστικοί λειτουργοί. Αν γινόταν προσπάθεια για να επηρεαστεί η Δικαιοσύνη, πάνω από 2 άμα ξέρουν κάτι, διαρρέει. Σκεφτείτε 40 δικαστικοί – υποθετικά – να είχαν υποστεί κυβερνητικές πιέσεις. Δεν γίνονται αυτά. Άρα, εγώ αποκλείω ότι τόλμησε ο κ. Αθανασίου ή ο κ. Δένδιας να πάρει την κ. Γκουτζαμάνη. Το αποκλείω!

Για τα “γούτσου-γούτσου” με τη Χρυσή Αυγή

Είχα προειδοποιήσει για τα «γούτσου – γούτσου».  Έβλεπα τί γινόταν στους διαδρόμους της Βουλής, ειδικά του ισογείου. Έβλεπα Κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους άλλων κομμάτων «σούξου – μούξου - μανταλάκια» στο ΑΤΜ της Εθνικής να συνομιλούν με τον Παππά.  Υπάρχουν πολλοί Βουλευτές που ήθελαν να κατέβουν Δήμαρχοι και στόχευαν και ντάντευαν τη Χ.Α. για να προσεταιριστούν τους ψηφοφόρους, πιθανώς, στη δεύτερη Κυριακή ή και στην πρώτη. ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΩ. Ευτυχώς, όπως έχω πει επανειλημμένως, η  Ν.Δ. και ειδικά ο Σαμαράς «αποκεφαλίζει» και έτσι έχουμε γλυτώσει από πιθανούς συνομιλητές καταγεγραμμένους παρανόμως.

Για το τέμενος στον Ελαιώνα

Πρώτα απ’ όλα, η επιλογή της τοποθεσίας ήταν δική μου πρόταση από το 2000 που ήμουν στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων. Να δηλαδή γίνει το Τζαμί στον εγκαταλελειμμένο Ελαιώνα  και όχι στην γειτονιά του Βοτανικού.  Οι πιστοί του Ισλάμ  έχουν το αναφαίρετο δικαίωμα να προσέρχονται σε έναν οργανωμένο χώρο και όχι σε υπόγεια γκαράζ που δεν μπορείς να τα ελέγξεις. Αυτό σημαίνει ότι οι μουσουλμάνοι θα πηγαίνουν να προσεύχονται κάθε Παρασκευή με τάξη και σειρά, όπως οι Έλληνες που απέμειναν στην Βηρυτό πηγαίνουν στον Άγιο Γεώργιο της Βηρυτού διαχρονικά.
Άκουσα την πρόταση του κ. Σπηλιωτόπουλου για δημοψήφισμα αλλά πιστεύω ότι ο διάλογος είναι το καλλίτερο δημοψήφισμα. Η πρόταση μου στον Άρη Σπηλιωτόπουλο είναι να κάνει μια ανοιχτή συγκέντρωση - να πάω και εγώ – και με ωραίο τρόπο να εξηγήσουμε ότι είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε ανεξιθρησκία και σεβασμό στη θρησκεία του άλλου χωρίς να ενοχλείται ούτε η μια θρησκεία ούτε η άλλη.

Για τον Γιώργο Παπανδρέου

Αυτό που είπε ο Πρετεντέρης για τον Μπαλτάκο, να βγάλει το σκασμό, ισχύει και για τον Γιώργο Παπανδρέου.  Δεν μπορεί να μιλάει, όμως, ως πρώην πρωθυπουργός έτσι, διότι με προκαλεί. Με πειράζει γενικώς η συμπεριφορά του, διότι μου θυμίζει το παιδάκι το κακομαθημένο. Το ότι τα έκανε μπάχαλο δεν τον απασχολεί καθόλου και δεν μπορεί ο Παπανδρέου με τόσες εκκρεμότητες – αυτές που εννοώ εγώ, πολιτικές και βαθύτατες, και όχι αυτές που εννοεί ο Βενιζέλος, πολιτικές και βαθύτατες για τον τρόπο με τον οποίο μάς οδήγησε σ’ αυτό που πληρώνουμε και κληρονομήσαμε εμείς, διότι δεν ήμουν βουλευτής από τα γεννοφάσκια μου ούτε πριγκηπόπουλο… Και είναι αλαζονική η συμπεριφορά του, διότι υπάρχουν βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που τρώνε ξύλο.  Ή θα βγει ευθέως και θα αντιμετωπίσει πολιτικά, από το βήμα της Βουλής, και όχι μέσω Bloomberg, την πραγματικότητα. Ή θα πρέπει να σεβαστεί τους συναδέλφους μας στο ΠΑΣΟΚ που τρώνε πάρα πολύ ξύλο, προσπαθώντας να κρατήσουν την κυβέρνηση για να βγει η χώρα στις αγορές σε 10 μέρες και να ορθοποδήσουμε σιγά-σιγά, που το καταφέρνουμε.  

Είχα δίκιο που πρωτοστάτησα στην απαγόρευση οπλοφορίας στη Βουλή

Αν δεν είχα πουλήσει «τρέλα» σε ανύποπτο χρόνο, που είχα επισημάνει και είχα πει δημοσίως ότι πρέπει να καταργηθεί η οπλοφορία μέσα στη Βουλή – και το πέτυχα -, δεν θα είχαμε γλυτώσει πραγματικά σε 2 περιπτώσεις τις προηγούμενες μέρες από οπλοχρησία μέσα στη Βουλή. Χθες μέσα στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου δεν σας κρύβω ότι τρόμαξα από την αντίδραση του νταβραντισμένου θηρίου, του Μίχου και του Παναγιώταρου αλλά και της Ραχήλ Μακρή. Είπα «Χριστέ μου, αν δεν είχε απαγορευτεί η οπλοφορία στη Βουλή»… Με την υπόθεση υιού Μπαλτάκου, για παράδειγμα, αμφιβάλετε αν είχαν όπλα – μπορεί να είχε όπλο και ο υιός Μπαλτάκου – τι θα γινόταν εκεί μέσα. Και σοβαρολογώ. Είμαι σίγουρη ότι θα πυροβολούσαν ο ένας τον άλλο, αντί για κλωτσιές, πυροβολισμούς. Δεν είμαι υπερβολική. Τους έχετε δει σε τί έξαλλη κατάσταση είναι;






Δεν υπάρχουν σχόλια: