6 Απρ 2014

Καλημερούδια … “Γούτσου Γούτσου”

Επειδή κάποιοι Βουλευτές και αξιωματούχοι κομμάτων δεν καλοκοιμούνται αυτές τις μέρες λόγω Μπαλτακιάδας-Χρυσαυγητιάδας-βιντεάδας και απειλών για νέες αποκαλύψεις κρίνω σκόπιμο να σας θυμίσω πόσο σκληρή ήμουν την εποχή των προφυλακίσεων των «φυρερίσκων». Η πρώτη ατάκα μου περί γούτσου γούτσου Βουλευτών από σχεδόν όλα τα κόμματα έκανε πάταγο. Αποδεικνύεται πως ΟΥΔΕΙΣ μου έδωσε σημασία τότε! Την πρωτοείπα στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega στις 04 Οκτωβρίου 2013. Δείτε: https://www.youtube.com/watch?v=b_t3fG3hZ-4&feature=youtu.be

Θυμάστε επίσης το σάλο που είχε δημιουργήσει άλλη φράση μου στην εκπομπή των Βασίλη Χιώτη και Νότη Παπαδόπουλο στο Βήμα FMΕτσι μου ρχεται να γίνω εγώ Κασιδιάρω με την έννοια ότι δεν μπορείς να χαριεντίζεσαι, κύριέ μου, με τον φασίστα”! Το είχα πει πάλι στις 04 Οκτωβρίου 2013 -τότε που διάφοροι λαλίστατοι νομικοί, συνταγματολόγοι, πολιτικοί, δημοσιογράφοι και γνωστοί τηλεοπτικοί μαϊντανοί διερρήγνυαν τα "δημοκρατικά τους" ιμάτια για το αν έπρεπε να προφυλακιστούν οι χρυσαυγίτες ηγέτες. Ήμουν η πρώτη και η μόνη που τόλμησα να καταγγείλω δημόσια τα κολλητηλίκια μέσα στη Βουλή με Βουλευτές και αξιωματούχους από σχεδόν ΟΛΑ τα κόμματα. Κουβεντούλα, τσιγαράκι, καφεδάκι και φυσικά αντιμνημονιακό πόλεμο από κοινού με τη Χρυσή Αυγή. Φυσικά,ουτε και σ΄αυτή την περίπτωση δεν μου εδωσαν σημασία. Όσοι ενδιαφέρεστε ακούστε το απόσπασμα: http://www.tovima.gr/vimafm/interviews/article/?aid=533199&wordsinarticle=%CF%80%CE%B9%CF%80%CE%B9%CE%BB%CE%AE

Κι αν ο Στάθης Παναγούλης του ΣΥΡΙΖΑ “μυξοκλαίγεται” ότι “τί να κάνει σε όλους τους Βουλευτές μιλούσε και τους 298 πλην Βορίδη” του απαντάω πως πρέπει να ντρέπεται διότι υπήρξαμε Βουλευτές, με πρώτη και καλύτερη εμένα που όχι μόνο ούτε καλημέρα δεν είπαμε ποτέ στους ναζιστές-φασίστες-νταβατζήδες-αγράμματους-ερωτιδείς των όπλων και ουδέποτε όπως είχα δηλώσει από την αρχή της εισόδου τους στη Βουλή καταδεχόμουν να μένω στην αίθουσα της ολομέλειας όταν έπαιρναν το λόγο αυτοί.
Αυτά γιατί εσείς και εγώ κοιμόμαστε ήσυχοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: