9 Σεπ 2010

Πρωτοβουλίες πολιτών που αξίζουν τον κόπο

Πριν τρεις μέρες μου έστειλε ένα δελτίο τύπου η Μ.Κ.Ο. Πράσινο+Μπλε. Η Πράσινο+Μπλε είναι μία οργάνωση με έδρα τη Ναύπακτο και με σημαντική δράση σε όλη την Αιτωλοακαρνανία. Στις 11 και 12 Σεπτεμβρίου διοργανώνουν μία πολύ πρωτότυπη δράση. Το βάψιμο των αιθουσών διδασκαλίας του 2ου δημοτικού σχολείου Ναυπάκτου. Θεώρησα ότι τέτοιες ενέργειες πρέπει να τις ενθαρρύνουμε και γι αυτό τους έστειλα το παρακάτω γράμμα:


Αθήνα, 8 Σεπτεμβρίου 2010
Όχι μόνο ως Γραμματέας και Βουλευτής αλλά κυρίως ως πολίτης δε σας κρύβω τον ενθουσιασμό μου για την πρωτοβουλία σας να διοργανώσετε στις 11 και 12 του μηνός το βάψιμο των αιθουσών διδασκαλίας του 2ου δημοτικού σχολείου Ναυπάκτου.

Αυτού του είδους ο εθελοντισμός και η ενίσχυσή του αποτελεί και το στίγμα της προσωπικής μου πολιτικής στη Γραμματεία Εθελοντισμού της Ν.Δ. Ήταν πεποίθησή μου από την εποχή της δημοσιογραφικής μου καριέρας και της πολύχρονης δραστηριότητας μου στο Δήμο Αθηναίων ότι οι καλύτεροι «δάσκαλοι» για την καλλιέργεια της Παιδείας είναι οι ίδιοι οι πολίτες.

Να σας πω για να σας ενδυναμώσω ότι μια μικρή ομάδα Αθηναίων-μέλη του Παριλίσσιου Συλλόγου- κι εγώ με τις δυνάμεις μου ως δημοσιογράφος και δημοτικός σύμβουλος, επί 15 συνεχή χρόνια αγωνιστήκαμε σκληρά και κατορθώσαμε
α) να μην ανεγερθεί το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης Γουλανδρή στο χώρο Ριζάρη και
β) να ελευθερωθεί ο χώρος και να γίνει από το Δήμο Αθηναίων με χορηγία του Νίκου Διαμαντή Πατέρα ένα καταπληκτικό πάρκο στην καρδιά της Αθήνας.



Με αγάπη

Φωτεινή Πιπιλή

1 σχόλιο:

Stefanos Max είπε...

ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ FACEBOOK Ή ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ:ΙΔΟΥ Η ΑΠΟΡΙΑ

http://internet-gr.blogspot.com/2010/09/facebook.html

Εσυ τι πιστευεις;