18 Μαρ 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΤΗΣ Φ.ΠΙΠΙΛΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΤΗΣ ΙΚΑΡΙΑΣ



Στην Ικαρία εκτυλίσσεται εδώ και αρκετά χρόνια μια απαράδεκτη κατάσταση που έχει σχέση με τα σκυλιά-φύλακες της περιοχής. Είναι μια ιστορία που έχω παρακολουθήσει από κοντά και έχω κάνει και εγώ τον δικό μου αγώνα για να δοθεί ένα τέλος σε αυτή την ανθρώπινη κτηνωδία. Έχω αναφερθεί και άλλες φορές μέσα από το blog μου στο συγκεκριμένο θέμα. Με χαρά ενημερώθηκα ότι η υπόθεση φτάνει στην αίθουσα του δικαστηρίου τη Δευτέρα 22 Μαρτίου και με αφορμή αυτό το γεγονός, σας αναρτώ την επιστολή συμπαράστασης μου, που έστειλα σε μια κάτοικο της Ικαρίας που πρωτοστάτησε σε αυτό τον πολύχρονο αγώνα.


Αθήνα, 18 Μαρτίου 2010

Κυρία Σταμούλη,

Με αυτή την επιστολή θα ήθελα να δηλώσω την αμέριστη συμπαράστασή μου στον αγώνα σας, που επιτέλους φτάνει στο δικαστήριο, για τις απαράδεκτες πρακτικές των ντόπιων κτηνοτρόφων απέναντι στα σκυλιά-φύλακες της Ικαρίας. Είναι ένα θέμα που με άγγιξε βαθιά και γι’ αυτό το ανέδειξα μέσω επιτόπιου ρεπορτάζ και δημοσιογραφικής εκπομπής, εδώ και 5 χρόνια και έδωσα αγώνα έκτοτε τόσο με τη δημοσιογραφική, όσο και με τη βουλευτική ιδιότητά μου.

Με επιστολή μου στις 22/9/2008, στον τότε Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, κ. Κοντό, υπογράμμισα τα τραγικά δεδομένα της υπόθεσης, αναφέροντας ότι «ο κτηνοτροφικός σύλλογος της Ικαρίας διατηρεί ως φύλακες σε κεντρικούς και τοπικούς άξονες του νησιού, μεγάλο αριθμό σκύλων με σκοπό την αποτροπή της διέλευσης των αιγοπροβάτων από συγκεκριμένα περάσματα. Τα σκυλιά, ιδιοκτησίας του κτηνοτροφικού συλλόγου, παραμένουν μόνιμα δεμένα σε συνθήκες εξαθλίωσης και κτηνωδίας, εκτεθειμένα στις εκάστοτε καιρικές συνθήκες, χωρίς την πρέπουσα φροντίδα, υποσιτισμένα και άρρωστα. Παραμένουν δε εκεί μέχρι την τελευταία τους πνοή». Την επιστολή μάλιστα συνόδευε το ανάλογο φωτογραφικό υλικό.

Σε προηγούμενή μου επιστολή – καταγγελία προς την Εισαγγελέα Σάμου κα Κατσή (10/2007), προσφέρθηκα, μάλιστα, να βοηθήσω στην εύρεση καταφυγίου για τα κακοποιημένα ζώα, ενώ σε ομιλία μου στην ολομέλεια της Βουλής (2/9/2008) και συγκεκριμένα στη συζήτηση για το ν/σ «Ρυθμίσεις θεμάτων κτηνοτροφίας και άλλες διατάξεις» του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, ενημερώσα για πρώτη φορά το σώμα της Βουλής και τον αρμόδιο Υπουργό για το τραγικό θέμα, παρέχοντας συνοδευτικό υλικό (επιστολές πολιτών, φωτογραφίες κλπ). Αφού έλαβα γνώση των αποτελεσμάτων της έρευνας που πραγματοποίησαν οι αρμόδιες Υπηρεσίες, παρακάλεσα με νέα επιστολή μου την κα Κάτση για την κοινοποίηση του πορίσματος της έρευνάς της και τις απαιτούμενες από το νόμο ενέργειές της.

Έκτοτε, και μετά από την επικοινωνία μου με κατοίκους της περιοχής και το Ελληνικό Ταμείο Μέριμνας Ζώων ενημερώθηκα ότι ελάχιστες διορθωτικές κινήσεις έχουν γίνει. Η πρόσφατη καταδίκη του βοσκού, που κρέμασε με σύρμα δύο σκυλιά στη Ρόδο, μου δίνει ελπίδες ότι κάτι αλλάζει σε αυτόν τον τόπο όσον αφορά σε ένα τόσο σοβαρό θέμα. Ελπίζω και εύχομαι να λήξει άμεσα και με αίσιο τρόπο αυτή η τραγωδία!

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το επίσημο αυτό έγγραφο στη νομική διαδικασία.

Φωτεινή Πιπιλή


Δεν υπάρχουν σχόλια: