22 Σεπ 2011

ΩΣΤΕ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΜΟΣΙΑΛΟΣ, Ε;


Πώς το ‘πε ακριβώς ο κ. Μόσιαλος, χθες στο ΑΛΤΕΡ; Είπε ότι «είμαι ο μόνος Βουλευτής που δεν έχω πάρει κανένα Βουλευτικό προνόμιο!»;

Επειδή λείπω εκτός Αθηνών και δεν έχω χρόνο να τον «λούσω», θα του πω ότι είναι θρασύς:

α) Γιατί είναι Ο ΑΡΧΙΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΣ του Βουλευτικού συστήματος, διότι είναι ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ και ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ Βουλευτής Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ

β) Και γιατί οφείλει να μας πει δημόσια, πόσες καταγγελίες και πόσες απλές Ερωτήσεις ή Επίκαιρες έχει καταθέσει εδώ και 2 χρόνια για την κατάργηση των όποιων προνομίων πιστεύει ότι έχουν οι Βουλευτές!

Τουλάχιστον εγώ, ως νέα Βουλευτής, έχω καταθέσει Επίκαιρες Ερωτήσεις, ονοματίζοντας μάλιστα τα –όντως- σκανδαλώδη προνόμια παλαιών Βουλευτών ή έχω σταματήσει ολόκληρα Νομοσχέδια για την «Τακτοποίηση… εις το μέλλον» Βουλευτών, Ευρωβουλευτών, Νομαρχών, Δημάρχων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: