18 Φεβ 2010

Η καταγγελία ενός πολίτη

Σας παραθέτω το γράμμα-καταγγελία ενός πολίτη (τα στοιχεία του οποίου είναι στη διάθεση μου), όπως ακριβώς μου εστάλει :

«ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ, ΤΗΣ MERCEDES, ΞΕ-ΠΕΦΤΕΙ…..

Είμαι αρχιτέκτων μηχανικός από το 1984, με MERCEDES από το 1994, κάτοχος της C180 του 2007 αγορασμένου από την PROMOT ΛΑΪΝΟΠΟΥΛΟΣ με διετή εγγύηση έως τον 10/2009.

Το αυτοκίνητο κινείται ομαλά , συντηρείται επιμελώς σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία της MERCEDES BENZ και «αναπαύεται» σε κλειστό γκαράζ.

Τελευταίο service στα 44.000 χλμ , τον Ιανουάριο του 2010 στην MERCER .

Στις 05/02/2010, Παρασκευή βράδυ, ο εγκέφαλος δείχνει βλάβη. Στις 06/02/2010, εξουσιοδοτημένος τεχνικός «σβήνει» την ένδειξη και με συμβουλεύει να απευθυνθώ στο συνεργείο για περαιτέρω έλεγχο .

Την Δευτέρα, 08/02/2010, στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο MERCER ψάχνουν την βλάβη και στις 09/02/2010 διαπιστώνουν ότι έχει διαλυθεί ο καταλύτης , το υλικό του έχει «βουλώσει» το καζανάκι της εξάτμισης , τα καυσαέρια δεν είναι δυνατόν να διαφύγουν και υπάρχει κίνδυνος έκρηξης!!!

Η έκρηξη που δεν αποφεύχθηκε ήταν η δική μου εξαιτίας της επί 10ημερο ήδη ταλαιπωρίας μου από τον « ΚΟΛΟΣΣΟ» MERCEDES BENZ HELLAS και τους εκπροσώπους της.

Συγκεκριμένα, η MERCEDES BENZ HELLAS αρνήθηκε παρά την εισήγηση της καλοπροαίρετης MERCER να αναγνωρίσει ευθύνη για την προφανή αστοχία του υλικού ενός βασικού εξαρτήματος του αυτοκινήτου της διότι είχε παρέλθει επί 4μηνο η εγγύηση . Οι εκπρόσωποι της εταιρείας αφού προσπάθησαν με αίολα επιχειρήματα να με πείσουν ότι είναι δυνατόν σε αυτοκίνητο της MERCEDES BENZ να διαλύεται ο καταλύτης μετά από παρέλευση 28 μηνών με μόλις 45.000 χλμ ομαλής οδήγησης δέχθηκαν μετά από τις έντονες πιέσεις μου να στείλουν «τεχνικό σύμβουλο « στο συνεργείο για πραγματογνωμοσύνη και σύνταξη τεχνικής έκθεσης στις 12/02/2010.

Μεσολάβησε το 3ήμερο της Καθ. Δευτέρας και αφού καμίας ενημέρωσης δεν έτυχα επικοινώνησα μαζί τους την Τρίτη 16/02/2010 διαμαρτυρόμενος εντονότατα για την ανήκουστη αντιμετώπιση.

Το απόγευμα , η μόνη δυστυχώς ιδιαίτερα ευγενής και συνεπής κυρία Φίλη μου ανακοίνωσε ότι η Εταιρεία λόγω καλής θελήσεως αναλαμβάνει την αντικατάσταση των ανταλλακτικών αλλά πρέπει να επιβαρυνθώ με την δαπάνη της εργασίας.

Απίστευτο αλλά αληθινό!!!! Εκεί που μας χρωστάγανε μας πήραν και τα….

Αντί να ζητήσουν συγνώμη και να προσπαθήσουν να βρουν τρόπους και λόγια για να απαλύνουν την ταλαιπωρία και τις δυσάρεστες εντυπώσεις προτίμησαν την μικρόψυχη και ανεπίτρεπτη λύση της «συνυπαιτιότητας» με μόνο αποτέλεσμα την δυσφήμιση της «αξιόπιστης και ακριβής φίρμας τους» που μόνο με τέτοιες πολιτικές δεν καθιερώθηκε.»

1 σχόλιο:

Heliotypon είπε...

Απίστευτο! Νομίζω χρειάζεται νομοθετική κατοχύρωση η υποχρέωση παροχής εγγύησης, αλλά το θέμα είναι δύσκολο και επειδή δεν μπορεί να γίνει ποινικό, θα ταλαιπωρεί τους πολίτες, εφ' όσον η δικαιοσύνη είναι τόσο σπάνιο αγαθό, λόγω των χρονοβόρων και πανάκριβων διαδικασιών!