20 Φεβ 2009

Επιστολή στον Δήμαρχο Αθηναίων

Όπως σας είχα ανακοινώσει και επειδή το θέμα της δημιουργίας χώρων στάθμευσης για μηχανές, αφορά τον Δήμο Αθηναίων, ήδη έστειλα επιστολή με την πρότασή μου για την ανάπτυξη πολλών νέων θέσεων στάθμευσης για μηχανές, ώστε να «απελευθερωθούν» επιτέλους τα πεζοδρόμια

Από Δευτέρα…νέες ενέργειες.



19.2.09

Προς : κ. Νικήτα Κακλαμάνη,
Δήμαρχο Δήμου Αθηναίων.


Η απαράδεκτη συμπεριφορά των οδηγών δικύκλων σε συνδυασμό με την έλλειψη συστηματικής αστυνόμευσης στα πεζοδρόμια της Αθήνας, δημιουργούν εφιαλτικές συνθήκες για τους πεζούς κάθε ηλικίας αλλά ιδιαιτέρως για τους ηλικιωμένους και τα άτομα με ειδικές ανάγκες.

Πρόσφατα κατέθεσα Ερώτηση στη Βουλή, προς τους αρμόδιους Υπουργούς, ώστε να διεκδικήσουμε, όλοι εμείς που από επιλογή και περιβαλλοντική συνείδηση μετακινούμαστε πεζοί στο κέντρο της Αθήνας, το αυτονόητο, πεζοδρόμια και πεζόδρομους, χωρίς εμπόδια για τους πεζούς.

Στο πλαίσιο της δράσης που ξεκινώ για την «απελευθέρωση» των πεζοδρομίων, θα ήθελα με την επιστολή αυτή, να επισημάνω ως πρωταρχική ανάγκη για την πόλη μας, την δημιουργία εκατοντάδων θέσεων στάθμευσης για δίκυκλα.

Η έλλειψη ειδικών χώρων, δίνει «άλλοθι» στους ασυνειδήτους οδηγούς δικύκλων να χρησιμοποιούν κατά χιλιάδες, το σύνολο των πεζοδρομίων της Αθήνας, για χώρο στάθμευσης αλλά και να τρέχουν σαν «παλαβοί» στα πεζοδρόμια και στους πεζοδρόμους θέτοντας σε κίνδυνο τους πολίτες, Οι συνέπειες προφανείς και ο κίνδυνος για τους πεζούς μεγάλος. Ήδη έχουμε θρηνήσει θύματα αθώων περιπατητών.

Στην προσπάθειά μου αυτή, σύμμαχοί μου εκτός από σύλλογοι και οργανώσεις πεζών, είναι και όλοι εκείνοι οι μοτοσικλετιστές που θεωρούν αυτονόητη την τήρηση του νόμου και τον σεβασμό στο δικαίωμα των πεζών να περπατούν με ασφάλεια στο πεζοδρόμιο.

Γνωρίζοντας την ευαισθησία σας στα θέματα του πολιτισμού της καθημερινότητας, ευελπιστώ πως η πρότασή μου για την δημιουργία πολλών, νέων, ειδικών χώρων στάθμευσης για δίκυκλα, θα βρει θετική ανταπόκριση και επιθυμώ την συνάντησή μας, με εκπροσώπους των εμπλεκόμενων φορέων και συλλόγων, για την προώθηση της ιδέας.


Φωτεινή Πιπιλή

4 σχόλια:

Yellow Kid είπε...

Και πείτε του τουλάχιστον να μην κόβει δεντράκια. Αφού υπάρχει ζήτημα με τα πάρκινκ ας βρει άλλα οικόπεδα να παρκοποιήσει(γήπεδα ας πούμε μίας και η ενασχόληση του κόσμου με την μπάλα έχει παραγίνει).

Τέσπα, τα μηχανάκια δεν είναι τόσο πρόβλημα, όσο τα αυτοκίνητα. Πιάνουν λιγότερο χώρο. Πάνω σε αυτό, ίσως θα είναι καλό να δοθεί μία γραμμή ή ένα κίνητρο στο οποίο ο κόσμος να σταματήσει να αγοράζει με τόσο ευκολία αυτοκίνητα ή να τα χρησιμοποιεί μόνο για μεγάλες αποστάσεις εκτός Αθηνών.

Μειώστε σας παρακαλώ τις τιμές των εισιτηρίων (άκου 1 ευρώ=350 δρχ μία διαδρομή!!!) και αυξήστε τις γραμμές μετρό, τα λεωφωρεία, τα τρόλευ κλπ.

Μπορείτε δε, να προωθήσετε την ιδέα ειδικών λωρίδων κυκλοφορίας για ποδήλατα, όπως στο εξωτερικό.

bobus είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
bobus είπε...

Και πάλι στοχοποίηση ΜΟΝΟ των δικύκλων...

Τίγκα τα πεζοδρόμια στα παρκαρισμένα ΙΧ...

Τίγκα οι δρόμοι στο διπλοπαρκάρισμα...

Τίγκα οι λεωφορειολωρίδες (γνωστές πλέον και ως ταριφολωρίδες!!) στα ΙΧ, αφού το μέτρο ψόφησε...

...αλλά η κα. Πιπιλή "ασυνειδησία" μόνο στους δικυκλιστές διακρίνει

έτσι δεν λύνονται τα προβλήματα...

motozen.gr είπε...

Με ιδιαίτερη ικανοποίηση διαβάσαμε την επιστολή σας της 19/2/09 προς τον δήμαρχο της Αθήνας. Σε κάθε τέτοια προσπάθειά σας θα μας βρίσκετε μαζί σας.

Το πρόβλημα όμως της παρκαρισμένης μηχανής στο πεζοδρόμιο, δεν λύνεται τόσο εύκολα, γιατί δεν μπορείτε να δημιουργήσετε παντού χώρους στάθμευσης μοτοσικλετών ή μήπως μπορείτε;

Εξηγούμαστε:
Η τελευταία σκέψη ενός μοτοσικλετιστή είναι να παρκάρει ανάμεσα από τους προφυλακτήρες των αυτοκινήτων. Και αυτό γιατί σε αντίθεση με το αυτοκίνητο, κάθε επικείμενη πρόσκρουση φέρνει την πτώση και η πτώση τις ζημιές. Για παράδειγμα, μια μηχανή μεγάλου κυβισμού αν πέσει η ζημιά ανέρχεται στα 700 ευρώ.
Δεν είναι λίγες οι φορές που απελπισμένοι οδηγοί αυτοκινήτων μετακινούν μηχανές κάνοντας ζημιές στα φρένα από τις κλειδαριές που κρατούν ακινητοποιημένη την ρόδα. Αυτά σας τα αναφέρουμε για να σας γνωρίσουμε πως πάντα ο μοτοσικλετιστής θα προσέχει το μηχανάκι του.

Προτείνουμε λοιπόν, στα στενά δρομάκια της πόλης σε αρκετά σημεία των δρόμων - στα δεξιά ή αριστερά του δρόμου, εκεί που μόνιμα είναι παρκαρισμένα αυτοκίνητα – να γίνουν μικρές θέσεις στάθμευσης μοτοσικλετών (με άνοιγμα περίπου δύο αυτοκινήτων) και όπου βολεύει με πλάγια διαγράμμιση (όχι παράλληλα με το δρόμο), έτσι ώστε ούτε το μηχανάκι να εξέχει στα διερχόμενα αυτοκίνητα, να διευκολύνεται η έξοδος και είσοδος, αλλά και να αποτρέπεται στους πεζούς να περνούν μέσα από αυτά και να μπαίνουν στον δρόμο ανεξέλεγκτα και επικίνδυνα. Οι θέσεις αυτές να σηματοδοτηθούν ώστε να αναγνωρίζονται από μακριά.

Αν αυτό συνδυαστεί και με φτηνούς δημοτικούς χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων (για το πλεόνασμα που θα προκύψει), νομίζουμε πως θα είναι μια κίνηση προς την σωστή κατεύθυνση.

Με εκτίμηση
Η συντακτική ομάδα της ιστοσελίδας www.motozen.gr