18 Νοε 2009

Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι!

Πριν από μερικές ημέρες δέχτηκα ένα προσωπικό μήνυμα από μια φίλη στο Facebook, ότι βάσει δηλώσεων μου στο δελτίο ειδήσεων του ALTER επέλεξα να υποστηρίξω την υποψηφιότητα Σαμαρά γιατί ήταν αυτό που μου ζήτησαν οι ψηφοφόροι μου. Αναρτώ την απάντησή μου δημόσια ώστε να πάψουν πιθανές παρερμηνείες των λεγομένων μου, στις οποίες να έχουν οδηγηθεί και άλλοι φίλοι. Η απάντησή μου έχει ως εξής :

«Σας ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα. Ήμουν πολύ ακριβής στη συνέντευξη μου στο Alter, όταν είπα ότι πολλοί ψηφοφόροι μου- και φυσικά όχι όλοι- από τις πρώτες κιόλας ημέρες εκφράστηκαν υπέρ του Αντώνη Σαμαρά. Τις ημέρες που η κα Μπακογιάννη απέκλειε την εκλογή αρχηγού από τη βάση τονίζοντας ότι «το καταστατικό δεν είναι κουρελόχαρτο», σε σχετικό ερώτημα που είχα αναρτήσει στο Facebook οι φίλοι μου είχαν απαντήσει κατά συντριπτική πλειοψηφία ότι θέλουν αρχηγό από τη βάση. Εν συνεχεία είχα αναρτήσει τη δηλωσούλα «Όλοι οι γόνοι αντάμα, άρα η Πιπιλή χώρια» όπου η πλειοψηφία συμφώνησε με την άποψη μου .

Και επειδή στη συνέντευξη μου στο Alter αλλά και σε όλες τις δημόσιες τοποθετήσεις μου, δεν αρκούμαι στο τι θέλουν οι πολλοί και όχι όλοι επαναλαμβάνω ψηφοφόροι μου, εξέφρασα τη δυσαρέσκεια μου για το γεγονός ότι δεν με εκφράζουν όλοι αυτοί που από την πρώτη στιγμή τάχτηκαν υπέρ της υποψηφιότητας της κας Μπακογιάννη. Και εξηγώ: όλοι ανεξαιρέτως οι γόνοι πολιτικών οικογενειών, όλοι οι βαρόνοι, όλα τα πρόσωπα που έβλαψαν την παράταξη, όλα τα πρόσωπα που εξόργισαν τους ψηφοφόρους. Είμαι ξεκάθαρη σε αυτό. Νέα πολιτική με φθαρμένα υλικά δεν κάνεις. Είμαι όμως και ξεκάθαρη στο ότι θα είμαι απόλυτα συνταγμένη με τον πρόεδρο που θα επιλέξει ο κόσμος της ΝΔ. Διότι το ζητούμενο είναι να αναδείξουμε την ενότητα του κόμματος και όχι τις προσωπικές μας προτιμήσεις.
Σας ευχαριστώ πολύ.»

4 σχόλια:

Ίωνας είπε...

Προσωπικά κυρία Πιπιλή το αν θα είστε με τον Σαμαρά ή την Μπακογιάννη δεν έχει καμία επίδραση στη ζωή μου.
Θα έχει μόνο επίδραση στα νεύρα μου το γεγονός οτι κάποια "ζώα" που κυβερνούσαν επι 5 χρόνια δεν έκαναν τίποτα για να βελτιώσουν την κατάντια με τα αδέσποτα, αλλά "καίγονται" να μην πάθει τίποτα η παράταξή τους.
Ξέρω ότι θα μου πείτε για το πόσα έχετε κάνει για τα αδέσποτα.
Δεν το αμφισβητώ και δεν είμαι εδώ για να σας κρίνω ή να σας κατακρίνω.
Απλά εκφράζω την βαθιά θλίψη μου και την απογοήτευσή μου γιατί αν ένας μαχόμενος φιλόζωος όπως εσείς πέρασε απο τα βουλευτικά εδρανα με το κόμμα του στην εξουσία και δεν υπήρξε βελτίωση στην υφιστάμενη εξευτελιστική κατάσταση των αδέσποτων, τότε σ' αυτό το μπουρδέλο δεν θα επιλυθεί ποτέ αυτό το πρόβλημα.

Κι επειδή ξέρω ότι έχει πολλά προβλήματα ο τόπος αυτός και είναι γνωστές οι απαντήσεις που δίνονται όταν τίθεται το πρόβλημα των αδέσποτων θέλω απλά να δηλώσω οτι όποιος βασίζεται στη λογική

"υπάρχουν άλλα πιο σοβαρά προβλήματα να ασχοληθούμε"

είναι σαν να λέει ότι πρέπει να σταματήσει η θεραπεία όλων των ασθενειών έως ότου βρεθεί η θεραπεία του καρκίνου.

Φιλικά

Yellow Kid είπε...

Ακόμα να βρείτε έναν αρχηγό ρε παιδιά;
Γιατί δεν τον βγάζετε με αμπεμπαμπλόμ;

Heliotypon είπε...

Ακόμα απορώ τι δουλειά έχεις εσύ σ' αυτό το κόμμα, το κόμμα που, εκτός των άλλων, ισχυρίζεται ότι έχει και ιδεολογική πλατφόρμα. Δεν θα ήθελα να αναφέρω ποιά νομίζω ότι είναι η ιδελογική του πλατφόμρα γιατί δεν θα ήταν καθόλου κομψές οι εκφράσεις μου και δεν μου πάει...

Unknown είπε...

Τα κριτήριά σας για τη εκλογή αρχηγού είναι κυρίως πολιτικά!!!!! Θα μας τρελάνετε τέλείως;;;; Μ αυτά τα κριτήρια θέλετε να ψηφίζει ο λαός;;;