21 Οκτ 2009

Μια ιδέα μου επανήλθε στο «τραπέζι» της ΝΔ

Η σαφής πρότασή μου για διαδικτυακή ψήφο στις

επερχόμενες εκλογές για την ανάδειξη αρχηγού της ΝΔ, εκεί

που νόμιζα ότι καταχωνιάστηκε και πέρασε στο «ντούκου»,

όπως διάβασα σήμερα στην Καθημερινή τέθηκε και από την

εταιρία Singular Logic. Η πρόταση μου ακούστηκε για πρώτη

φορά στο δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 την Πέμπτη 8/10/2009

ούσα καλεσμένη του Ν.Ευαγγελάτου.

Συγκεκριμένα είχα τονίσει την αναγκαιότητα αναζωογόνησης

της ΝΔ με τη γεννιά της τεχνολογίας η οποία, έτσι και

αλλιώς, επικοινωνεί με το διαδίκτυο και τα sms. Είμαι πολύ

ικανοποιημένη που την πρότασή μου την επανέλαβε η μεγάλη

εταιρία Singular Logic που είχε την ευθύνη των

αποτελεσμάτων στις εθνικές εκλογές, η οποία όπως γράφει η

Καθημερινή « έκανε στη Ρηγίλλης μια πολύ προχωρημένη

αντιπρόταση, εισηγούμενη όχι μόνον να γίνουν εγγραφές νέων

μελών μέσω Διαδικτύου πριν από τις εκλογές, αλλά και να

χορηγηθεί το κίνητρο-δυνατότητα στους τελευταίους να

ψηφίσουν μέσω Διαδικτύου».

Ήδη κατέθεσα επισήμως την πρόταση μου στην Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου και στους υποψηφίους Αρχηγούς.

Περιμένω την απάντηση τους και τα σχόλια σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: