9 Μαρ 2017

Το τζαμί που ...τσούλησε!


Έτσι για να μαθαίνετε τα ωραία "τρελά" της ικανής Ελλάδας. Παραλειπόμενο πολύ σημαντικό από τη χθεσινή "παράδοση" του πρώην στρατοπέδου Παύλος Μελάς ,στη Θεσσαλονίκη,στον τοπικό Δήμο.
Ούτε ο Τσίπρας, πόσω μάλλον ο Πάνος Καμμένος δεν γνώριζαν-αλλά και κανείς ντόπιος δεν το ανέφερε,πως σ αυτό τό στρατόπεδο, πριν από δέκα και πλέον χρόνια πραγματοποιήθηκε το πιό τολμηρό πολιτιστικό-μηχανικό έργο στην Ελλάδα.
Μεταφέρθηκε πάνω σε ράγες !!! ένα ολόκληρο ιστορικό ΤΖΑΜΙ το οποίο έπρεπε, για λόγους διάνοιξης ενός κεντρικού δρόμου να κατεδαφιστεί. Το Υπουργείο Πολιτισμού παρενέβη -ορθώς- και έστησε ολόκληρο μηχανισμό, πρωτοποριακό, από ειδικούς, ώστε να γίνει η μεταφορά του τζαμιού, πάνω σε ράγες, επαναλαμβάνω, μέσα στο παρακείμενο στρατόπεδο, το οποίο ήταν σε λειτουργία. 
Είχε ασχοληθεί ο παγκόσμιος τύπος με το εγχείρημα αυτό και είχαμε προκαλέσει θαυμασμό για το αποτέλεσμα.
Φυσικά αυτό το μηχανικό "θαύμα" λησμονήθηκε και από τον Τύπο, ειδικά χθες πού έγινε ο τζερτζελές της παράδοσης στο ...λαό της Θεσσαλονίκης.
Εγώ το θυμήθηκα και για έναν ακόμη λόγο. Γιατί όταν γύριζα όλη την Ελλάδα, καταγράφοντας τη μοναδική -παγκοσμίως- συλλογή μου από τα ισλαμικά μνημεία στην Ελλάδα ,έτυχε, ως βουλευτής πια- να πάω στη Θεσσαλονίκη για ομιλία. Αποφάσισα να βρω το ιστορικό τζαμί να το προσθέσω στη συλλογή μου. Κατακαλόκαιρο, με 40 βαθμούς, "σκάει" η Πιπιλή ντυμένη ...καλοκαίρι, γυαλιά τεράστια, καπέλο, τζιν και παρδαλή μπλούζα και αρχίζει να φωτογραφίζει. Προηγουμένως είχα προσπαθήσει να καταλάβει ο φαντάρος-σκοπιά, τι ήθελα. Τον είχα ρωτήσει η θρασύτατη "συγγνώμην, πού είναι το τζαμί πού τσούλησε;". Με κοίταξε μία, με κοίταξε δύο, σου λέει τρελή είναι και αποφάσισε πώς ...κινδυνεύει. Εγώ φωτογράφιζα, μέχρι που εμφανίζονται δυο πελώριοι τύποι με στολή στρατιωτική αυθεντική- και όχι μούφα απ' αυτές που φοράει ο Καμμένος-, με πλησιάζουν και με ...συλλαμβάνουν!
Φωτογράφιζε στρατόπεδο σε λειτουργία. Εδώ ταίριαζε το κλασσικό "ξέρετε ποια είμαι εγώ", είμαι η Φωτεινή Πιπιλή, είμαι βουλευτής, βρε καλοί μου, βρε χρυσοί μου, τίποτε οι αξιωματικοί της στρατιωτικής αστυνομίας. Έπρεπε να ακολουθήσουν τον Νόμο. Με πάνε στο ειδικό γραφείο ανακρίσεων και αρχίζουν να "με" καταγράφουν. Να'ναι καλά τα κινητά, λέω τώρα. Ρώτησα, "επιτρέπεται να κάνω ένα  τηλεφώνημα;" μου απαντούν θετικά. Παίρνω κι εγώ τον τότε υπουργό Εθνικής Άμυνας. Τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη. Καταλαβαίνετε τη συνέχεια. Νόμιζε πώς του κάνω πλάκα. Μέχρι που του έδωσα τον αξιωματικό και του εξήγησε, πώς ναι, με είχαν συλλάβει! Απελευθερώθηκα με εντολή Υπουργού. Μεγαλεία σας λέω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: