18 Ιουν 2019

Βιργινία Τσουδερού

Αποχαιρετώ την Βιργινία Τσουδερού με ιδιαίτερη συγκίνηση και σεβασμό.
Στην σπουδαία αυτή γυναίκα, που διακρίθηκε σε πολλούς τομείς, οφείλω την ανάμειξή μου στην πολιτική και τις κοινωνικές δράσεις.
Ήταν εκείνη που με πρότεινε στον υποψήφιο, τότε - το 1986 - Δήμαρχο Αθηναίων Μιλτιάδη Έβερτ, για να με συμπεριλάβει στον συνδυασμό του. Εγώ αρνήθηκα πεισματικά, εξηγώντας στον αείμνηστο Μίλτο, πως δεν με ενδιαφέρει η πολιτική επειδή, ήδη, έχω μια πολύ επιτυχημένη καριέρα ως δημοσιογράφος. Κι ενώ είχε φανεί πως "καθάρισα"με καλεί η Τσουδερού, η οποία ήταν ενεργό μέλος στον ιστορικό Σύνδεσμο για τα Δικαιώματα της Γυναίκας στο γραφείο της και μου τονίζει πως, έχω υποχρέωση απέναντι στις αγωνιζόμενες, εργαζόμενες γυναίκες να τις εκπροσωπήσω στον πρώτο Δήμο της χώρας. Σε μιά εποχή που από τα κύρια αιτήματά τους ήταν η δημιουργία βρεφονηπιακών σταθμών,η πρόσβαση στην εργασία,η προστασία των κακοποιημένων γυναικών κ.α.

"Άκουσε Φωτεινή" μου είπε. Αν δεν κατέβουν νεαρές γυναίκες αγωνίστριες όπως εσύ στα κοινά,τότε πώς θα σπάσουμε τον σημερινό εχθρό μας, την ανδροκρατούμενη πολιτική; Μόνον στα λόγια;" Κέρδισε. Κι εγώ, στη συνέχεια. Της χρωστάω πολλά λοιπόν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: