2 Μαΐ 2014

Γιατί χαρακτήρισα "τέρας" το ν/σ του Υπ.Οικ. για τον αιγιαλό;



Γιατί χαρακτήρισα "τέρας" το ν/σ του Υπ.Οικ. για τον αιγιαλό;

Δήλωσα κατηγορηματικά ότι θα καταψηφίσω το ν/σ του Υπουργείου Οικονομικών «Οριοθέτηση, διαχείριση και προστασία αιγιαλού και παραλίας. Διαβάστε αποσπάσματα της συνέντευξής μου στο ρ/σ ΒήμαFm 99.5 σήμερα το πρωί.
  


«Το νομοσχέδιο είναι «τέρας» και εγώ αποκλείω ότι, αν έρθει να ψηφιστεί, έτσι όπως είναι, δεν πρόκειται να ψηφιστεί. Εγώ δεν υπάρχει περίπτωση να το ψηφίσω έτσι όπως είναι. Όχι μόνο νομιμοποιεί αυτούς που καταπάτησαν αυθαιρέτως αιγιαλούς, αλλά και απελευθερώνει ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ όλες τις χρήσεις σε όλες τις παραλίες της χώρας».

Ερώτηση: Αυτό σημαίνει ότι μπορώ να κλείσω ένα κομμάτι παραλίας και να την κάνω δική μου ή να στήσω ομπρέλες και ξαπλώστρες; 
«Ναι! Ποιό μυαλό στο Υπουργείο Οικονομικών συνέταξε αυτό το ν/σ δεν μπορώ να ξέρω. Και σου λέει και το έξης συγκλονιστικό: καταργούνται οι περιοριστικοί όροι σε μια παραλία για τα 100 μέτρα απόσταση από την μια καντίνα ως την επόμενη για να είναι ελεύθερη. Να μην ξεχνάμε το κυριότερο. Ο Μεσσηνιακός Κόλπος από τον Πύργο μέχρι την Πύλο έχει ευρωπαϊκές υποχρεώσεις και δεσμεύσεις με την Καρέττα- Καρέττα που πρέπει να συμβιώνει, για παράδειγμα, η ομπρέλα και η ξαπλώστρα με την ωοτοκία της. Εγώ είμαι υπέρ των οργανωμένων παραλιών με μέτρο και με αισθητική, κανονιστική από διάφορες Υπηρεσίες των Υπουργείων Πολιτισμού και Τουρισμού και όχι από τις τοπικές διοικήσεις που είναι, επίσης, «μπουρτζόβλαχοι» σε θέματα αισθητικής. Αυτό το ν/σ είναι «κουλό». Τα δίνει όλα; Ε, όχι! Δεν τα έχω πει ακόμα στους αρμοδίους γιατί μόλις χθες μπήκε σε διαβούλευση - έως τις 8 Μαΐου - και το διάβασα. Μπορεί να ψηφιστεί τον Σεπτέμβριο αλλά εγώ τα λέω από τώρα να το μαζέψουν. Είναι εισπρακτικό το ν/σ θεωρώ. Έχω μια συγκεκριμένη περίπτωση καταπάτησης 700 στρεμμάτων παραλίας στο Κακόβατο Ηλείας από έναν πολιτικό μηχανικό. Τον κυνηγάει ήδη ο Λ. Ρακιντζής και η Αποκεντρωμένη Διοίκηση στην Πάτρα. Αυτός με την καταπάτηση 700 των  στρεμμάτων στον Κακόβατο, αν περάσει αυτός νόμος, θα βγει και θα μουντζώνει όλους τους υπόλοιπους συνεπείς και νόμιμους Έλληνες. Αυτό δεν μπορώ να το δεχθώ. Αν περάσει το νομοσχέδιο, έτσι όπως είναι τώρα, όχι μόνο αυτός θα νομιμοποιήσει την καταπάτηση των 700 στρεμμάτων αλλά και όλοι οι αντίστοιχοι σε όλες τις παραλίες της χώρας. Το δηλώνω από τώρα ότι θα το καταψηφίσω - έτσι όπως είναι - για να είναι ξεκάθαρη η θέση μου.
Ο Τουρισμός είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της οικονομίας και δεν θα τον χάσεις μόνο αν κλείσεις τις παραλίες αλλά κι αν βάλεις  αυτά τα «καρακατσουλία». Γιατί άλλο αυτά και άλλο το Costa Navarino - που μακάρι να οργανώσουμε άλλα 10 σαν κι αυτό στις παραλίες του Ιονίου.
Αυτός που έγραψε το ν/σ είναι, νομίζω, ένας τεχνοκράτης, που μάλλον δεν έχει διαβάσει ούτε το Σύνταγμα της χώρας και δεν έχει επικοινωνήσει ούτε με το ΥΠΕΚΑ. Το ν/σ είναι του Υπουργείου Οικονομικών, αν το κατέβαζε το ΥΠΕΚΑ, θα έτρωγε ξύλο. Δεν ρώτησε κανέναν και το έβαλε σε διαβούλευση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: