24 Φεβ 2010

Έλληνες αντισταθείτε! Γυρίστε όλες τις Mercedes και τις BMW πίσω!

Βλέπω μια αντι-γερμανική υστερία τις 2 τελευταίες μέρες; Το ότι είμαστε λαός της υπερβολής είναι γνωστό. Το ότι οι Ευρωπαίοι για διαφορετικούς λόγους ο καθένας τα έχει βάλει με την Ελλάδα είναι πρόδηλο. Δηλώνω δημοσίως τη διαφωνία μου, ως βουλευτής και ως Ελληνίδα πολίτης αλλά και ως ευρωπαΐστρια στη σκέψη, σε κάθε είδους θεσμική, πολιτική και δημοσιογραφική υπερβολή.

Η υστερία ήταν ο μεγάλος εχθρός των Διαφωτιστών και επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι διακρίνει κάθε είδους φονταμενταλισμό. Πρόσφατο τραγικό παράδειγμα θρησκευτικής και πολιτικής υστερίας η περίπτωση του Δανού σκιτσογράφου που απεικόνιζε το Μωάμεθ με προσβλητικό για το θρησκευτικό συναίσθημα τρόπο δίνοντας την προσωπική του – ο σκιτσογράφος – αντίληψη για το θρησκευτικό εξτρεμισμό. Αυτού του είδους οι «συλλογικές κραυγές», και με τη σφραγίδα του Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων, είναι αντίθετη προς τα ιδεώδη του πολιτικού πολιτισμού μου. Άλλωστε μην ξεχνάμε στο πρόσφατο δικό μας παρελθόν πόσο αρνητικά επέδρασε η «Μακεδονομαχία» των συλλαλητηρίων και οι κάποιες υπερβολές αναφορικά με τη στάση της FYROM για την ονομασία του νεότευκτου κράτους, ενώ υπήρχαν και υπάρχουν ισχυρά και τεκμηριωμένα ελληνικά επιχειρήματα και σταθερή και ενιαία πολιτική στάση.

Θεωρώ λάθος να μην έχει λάβει επίσημη θέση, ώστε να μειώνονται οι υπεραντιδράσεις σχετικών και ασχέτων, ο καθ’ ύλην αρμόδιος Υπουργός Εξωτερικών - κατά σύμπτωση και Πρωθυπουργός της χώρας - κ. Γιώργος Παπανδρέου. Εδώ και χρόνια έχει εφευρεθεί η ιεραρχία της Διπλωματίας και μέσα σε αυτή διακριτή θέση έχει – και με μεγάλο οικονομικό κόστος ετησίως – η λειτουργία των συμβούλων τύπου στις πρεσβείες της χώρας καθώς και των γραφείων τύπου, που αποκλειστικά η δουλεία τους είναι να προασπίζουν, με υψηλού πολιτικού αλλά και προσωπικού επιπέδου σχέσεις με το σύνολο των ΜΜΕ, τις χώρες που υπηρετούν. Άρα το βάρος πέφτει στον αρμόδιο υπουργό κ. Πεταλωτή να το πράξει άμεσα, ώστε να μη δημιουργηθεί η δυσμενής εικόνα ότι η χώρα του Αριστοφάνη διολισθαίνει σε πρακτικές που μπορεί να εκληφθούν ως απόπειρες λογοκρισίας.

Θα σας πω τα δικά μου επιχειρήματα αν είχα απέναντι μου ένα Γερμανό δημοσιογράφο, που υποστηρίζει ότι η Ελλάδα ευθύνεται για όλα αναφορικά με την οικονομική κρίση. Βεβαίως και ευθυνόμαστε σε μεγάλο βαθμό για τον άκρατο νεοπλουτισμό που επιδείξαμε ως πολιτικοί αλλά και ως πολίτες τα τελευταία 15 χρόνια, όμως : ανεξαρτήτως της συνεισφοράς της Ελλάδας σε οικονομικά μεγέθη για τη χρηματοδότηση, ως χώρα της ΕΕ, της συνένωσης των 2 Γερμανιών τονώσαμε, και εδώ είναι το κυριότερο εθνικό επιχείρημά μας αλλά δεν το άκουσα από κανέναν, τη γερμανική οικονομία. Νεοπλουτίσαμε ναι, αλλά έτσι δεν έμεινε άνεργος ο Γερμανός εργάτης, τεχνικός, σχεδιαστής της BMW, Mercedes, Audi, VW, Opel. Ανοίξαμε και τους περιμένουμε τους Γερμανούς και για το μελλον, τον ΟΤΕ, τον ΟΣΕ, το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος άσε τη SIEMENS. Ενισχύσαμε με τις κουζίνες μας, τα κλιματιστικά μας, τις καφετιέρες μας, τα βίντεο μας, τα στερεοφωνικά μας, τις τηλεοράσεις μας, τα κινητά τηλέφωνά μας, αναλώσιμα υλικά κτλ. τη γερμανική οικονομία. Και το κυριότερο τους δώσαμε 5 δις ευρώ, στα πλαίσια των εξοπλιστικών μας προγραμμάτων μόνο για τα Leopard, τα άρματα μάχης (που τους βγήκαν και κομματάκι ελαττωματικά) και τα υποβρύχια τύπου Παπανικολής, που το πρώτο που μας στείλανε αποδείχτηκε ότι γέρνει. Μήπως είναι ευκαιρία να παρέμβει σε αυτή την ανθελληνική μανία και το εμπορικό και βιομηχανικό επιμελητήριο και όχι οι λαϊκιστές δημοσιογράφοι και λαϊκίζοντες πολιτικοί του στυλ «η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες και ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο»;

Τα γράφω αυτά σήμερα για να δώσω μερικά επιπλέον επιχειρήματα στο γερμανοσπουδαγμένο Πρόεδρο της Βουλής κ. Πετσάλνικο, γιατί πριν καλέσει το Γερμανό Πρέσβη, για θέμα που έχει να κάνει όχι με το επίσημο Γερμανικό Κράτος, αλλά με το γερμανικό τύπο καλό θα ήταν να ενημερώσει και τους βουλευτές, να ανταλλάξει μαζί τους απόψεις και δη τους βουλευτές δημοσιογράφους, που είμαστε πλέον αρκετοί. Να υπενθυμίσω ότι προσφιλές σπορ κάποιων Ελλήνων είναι να καίμε τις αμερικάνικες σημαίες και ενίοτε και τις ελληνικές. Ελπίζω να μην καταντήσουμε να καίμε και τις γερμανικές.

Cool baby, cool!!!

19 Φεβ 2010

Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΑΪΤΗ

Χθες πραγματοποιήθηκε μια συγκινητική και ανθρώπινη συνάντηση στα γραφεία της ΝΔ στη Ρηγίλλης, όπου με τον Πρόεδρο κ. Αντώνη Σαμαρά υποδεχθήκαμε τους εκπροσώπους των Ελλήνων εθελοντών, που μετέβησαν στην Αϊτή, για να ενώσουν τις δυνάμεις τους με τους υπόλοιπους εθελοντές ανά τον κόσμο και θα σας δώσω μια εικόνα από την 45λεπτη συνάντηση του κ. Σαμαρά με τους 10 εκπροσώπους (ορισμένοι βρίσκονται ακόμα στην Αϊτή). Το δημοσιογραφικό ενδιαφέρον σε αυτή τη συνάντηση ήταν οι συγκλονιστικές εικόνες που μας περιέγραψαν και η διάθεση τους να επιστρέψουν εκεί, γιατί όπως είπε χαρακτηριστικά η αξιέπαινη κα Βαρσαμή «και μόνο τα χιλιάδες ορφανά που υπάρχουν εκεί, μας καλούν να συνεχίσουμε την προσπάθεια μας».

Η συνάντηση, όπου παρευρέθησαν εκπρόσωποι της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης, των Γιατρών του Κόσμου και των Γιατρών της Καρδιάς, δεν είχε σκοπό τις γνωστές τυπικές βραβεύσεις και τα πλάνα στην τηλεόραση, αλλά να κατανοήσουμε, από τους ανθρώπους που βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή, τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν και το μέγεθος της καταστροφής, μέσα από τα δικά τους μάτια.

Θα ήθελα να μοιραστώ ορισμένες από τις εικόνες και τις εντυπώσεις που αποκόμισα όπως:

· Ο ενθουσιασμός και η «τρέλα» στα μάτια όλων, όσοι συμμετείχαν στις αποστολές, που το μόνο «αντάλλαγμα» που ζητούσαν είναι ένα μπράβο από το στόμα των Ελλήνων. Ένα μπράβο που το επίσημο Κράτος τους το αρνήθηκε, αφού, όταν ο Υφυπουργός εξωτερικών μετέβει στην Αϊτή, με πρόσχημα την έλλειψη χρόνου, δεν επισκέφθηκε το νοσοκομείο που έστησαν οι Έλληνες γιατροί για να τους δει και δείξει με την παρουσία του τη συμπαράστασή του στο δύσκολο αγώνα τους, όταν μάλιστα βρισκόταν σε απόσταση μόλις 5 λεπτών (!).

· Το τοπίο ολικής καταστροφής, όπου όπως χαρακτηριστικά ακούστηκε στη χώρα το ΜΟΝΟ χρώμα που βλέπει κανείς είναι το ΜΑΥΡΟ, σε μια χώρα τελείως διαλυμένη, όπου έχει πραγματοποιηθεί εκτεταμένη αποψίλωση και δεν βρίσκεις δέντρο ούτε για δείγμα σε ακτίνα χιλιομέτρων.

· Οι πολλοί ακρωτηριασμοί, οι λοιμώξεις του αναπνευστικού και οι γαστρεντερίτιδες που έχουν λάβει μορφή επιδημίας, αφού μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού δεν έχει πρόσβαση στη διανεμόμενη τροφή και σε καθαρό νερό και η πραγματική αγωνία για έκρηξη επιδημιών, ειδικά μετά από τους αναμενόμενους μουσώνες, που θα πλήξουν σύντομα την περιοχή.

· Η τιτάνια προσπάθεια των Ελλήνων συμμετεχόντων, που σε αντιξοότατες συνθήκες συμμετείχαν στη διάσωση πληθυσμού, έστησαν κέντρο υγείας και νοσοκομείο και ζουν με την αβεβαιότητα της επίσημης ελληνικής στήριξης και αν πρέπει κάποια στιγμή να εγκαταλείψουν όλα όσα έφτιαξαν στα χέρια ξένων συναδέλφων τους κάτω από την πίεση του κόστους.

Ίσως ένα μπράβο να μην είναι αρκετό, αλλά για τον εθελοντή δεν συγκρίνεται με τίποτα άλλο στον κόσμο.

18 Φεβ 2010

«Έκλεισε ο κύκλος των αγροτικών συνεταιρισμών»

Την συμφωνία της με τις τοποθετήσεις της Βουλευτή της Α’ Αθηνών με τη Ν.Δ. κυρίας Φωτεινή Πιπιλή, αναφορικά με το ισχύον καθεστώς των αγροτοσυνδικαλιστικών και συνεταιριστικών οργανώσεων, εξέφρασε επισήμως η Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και τροφίμων κυρία Κατερίνα Μπατζελή.
Συγκεκριμένα συζητήθηκε το πρωί η επίκαιρη ερώτηση της κας Πιπιλή η οποία ζητούσε ενημέρωση για το συνολικό κόστος λειτουργίας των ΠΑΣΕΓΕΣ, ΓΕΣΑΣΕ, ΣΥΔΑΣΕ και για την όποια συνεισφορά τους στον αγροτικό τομέα.
Ειδικότερα, η κα Πιπιλή ανέφερε ότι πρόσφατα ο πρωθυπουργός είχε πει ότι χρειάζεται ξήλωμα το αγροτοσυνδικαλιστικό κίνημα και ρώτησε αν αυτές «οι οργανώσεις κάνουν τη δουλειά που θα έπρεπε ή αν θα πρέπει να τις διαλύσουμε και να τις ξαναφτιάξουμε από την αρχή».
Η υπουργός απάντησε ότι για το έτος 2009 η συνολική ενίσχυση των ΠΑΣΕΓΕΣ, ΓΕΣΑΣΕ, ΣΥΔΑΣΕ ανήλθε περίπου στα 3.000.000 ευρώ.
Η κα Μπατζελή συμφώνησε από το βήμα της Βουλής με την κα Πιπιλή ότι χρειάζεται αλλαγή νοοτροπίας των αγροτών και προτροπή των νέων αγροτών ώστε να ασχοληθούν με βιοκαλλιέργειες και με προωθημένες καλλιέργειες και δήλωσε ότι αυτές οι οργανώσεις έχουν κλείσει ένα κύκλο του τρόπου εργασίας τους και ότι πρέπει να μπουν ξανά στο παιχνίδι της αγοράς ώστε να παράγουν ανταγωνιστικά και ποιοτικά προϊόντα.
Η υπουργός παραδέχτηκε ότι η κυβέρνηση οφείλει να αναδιαμορφώσει το πλαίσιο λειτουργίας του συνδικαλιστικού κινήματος αλλά και των συνεταιριστικών επιχειρήσεων καθώς και να τις εξυγιάνει, να τις ενδυναμώσει και να διαμορφώσει μία άλλη συνεταιριστική συνείδηση προς όφελος του καταναλωτή αλλά και των μελών τους.

Η καταγγελία ενός πολίτη

Σας παραθέτω το γράμμα-καταγγελία ενός πολίτη (τα στοιχεία του οποίου είναι στη διάθεση μου), όπως ακριβώς μου εστάλει :

«ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ, ΤΗΣ MERCEDES, ΞΕ-ΠΕΦΤΕΙ…..

Είμαι αρχιτέκτων μηχανικός από το 1984, με MERCEDES από το 1994, κάτοχος της C180 του 2007 αγορασμένου από την PROMOT ΛΑΪΝΟΠΟΥΛΟΣ με διετή εγγύηση έως τον 10/2009.

Το αυτοκίνητο κινείται ομαλά , συντηρείται επιμελώς σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία της MERCEDES BENZ και «αναπαύεται» σε κλειστό γκαράζ.

Τελευταίο service στα 44.000 χλμ , τον Ιανουάριο του 2010 στην MERCER .

Στις 05/02/2010, Παρασκευή βράδυ, ο εγκέφαλος δείχνει βλάβη. Στις 06/02/2010, εξουσιοδοτημένος τεχνικός «σβήνει» την ένδειξη και με συμβουλεύει να απευθυνθώ στο συνεργείο για περαιτέρω έλεγχο .

Την Δευτέρα, 08/02/2010, στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο MERCER ψάχνουν την βλάβη και στις 09/02/2010 διαπιστώνουν ότι έχει διαλυθεί ο καταλύτης , το υλικό του έχει «βουλώσει» το καζανάκι της εξάτμισης , τα καυσαέρια δεν είναι δυνατόν να διαφύγουν και υπάρχει κίνδυνος έκρηξης!!!

Η έκρηξη που δεν αποφεύχθηκε ήταν η δική μου εξαιτίας της επί 10ημερο ήδη ταλαιπωρίας μου από τον « ΚΟΛΟΣΣΟ» MERCEDES BENZ HELLAS και τους εκπροσώπους της.

Συγκεκριμένα, η MERCEDES BENZ HELLAS αρνήθηκε παρά την εισήγηση της καλοπροαίρετης MERCER να αναγνωρίσει ευθύνη για την προφανή αστοχία του υλικού ενός βασικού εξαρτήματος του αυτοκινήτου της διότι είχε παρέλθει επί 4μηνο η εγγύηση . Οι εκπρόσωποι της εταιρείας αφού προσπάθησαν με αίολα επιχειρήματα να με πείσουν ότι είναι δυνατόν σε αυτοκίνητο της MERCEDES BENZ να διαλύεται ο καταλύτης μετά από παρέλευση 28 μηνών με μόλις 45.000 χλμ ομαλής οδήγησης δέχθηκαν μετά από τις έντονες πιέσεις μου να στείλουν «τεχνικό σύμβουλο « στο συνεργείο για πραγματογνωμοσύνη και σύνταξη τεχνικής έκθεσης στις 12/02/2010.

Μεσολάβησε το 3ήμερο της Καθ. Δευτέρας και αφού καμίας ενημέρωσης δεν έτυχα επικοινώνησα μαζί τους την Τρίτη 16/02/2010 διαμαρτυρόμενος εντονότατα για την ανήκουστη αντιμετώπιση.

Το απόγευμα , η μόνη δυστυχώς ιδιαίτερα ευγενής και συνεπής κυρία Φίλη μου ανακοίνωσε ότι η Εταιρεία λόγω καλής θελήσεως αναλαμβάνει την αντικατάσταση των ανταλλακτικών αλλά πρέπει να επιβαρυνθώ με την δαπάνη της εργασίας.

Απίστευτο αλλά αληθινό!!!! Εκεί που μας χρωστάγανε μας πήραν και τα….

Αντί να ζητήσουν συγνώμη και να προσπαθήσουν να βρουν τρόπους και λόγια για να απαλύνουν την ταλαιπωρία και τις δυσάρεστες εντυπώσεις προτίμησαν την μικρόψυχη και ανεπίτρεπτη λύση της «συνυπαιτιότητας» με μόνο αποτέλεσμα την δυσφήμιση της «αξιόπιστης και ακριβής φίρμας τους» που μόνο με τέτοιες πολιτικές δεν καθιερώθηκε.»

1 Φεβ 2010

Τέλος στις μπάρες στην οδό Πλουτάρχου βάζει το ΣτΕ

Είμαι ιδιαιτέρως ικανοποιημένη που ένα χρονίζον θέμα στο κέντρο της Αθήνας που αφορά στην ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών, απασχόλησε το Συμβούλιο της Επικρατείας. Την προηγούμενη βδομάδα η εισηγήτρια της υπόθεσης κα Μαρία Σωτηροπούλου τάχθηκε κατά των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων (μονοδρόμηση, βυθιζόμενες μπάρες κτλ) επί της οδού Πλουτάρχου (ξέρετε στο ύψος της βρετανικής πρεσβείας). Το θέμα το είχα θέσει στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αθηναίων στις 11 Δεκεμβρίου 2006.
Να και μια καλή κίνηση γιατί σε αυτή την πόλη ο καθένας κάνει ό,τι γουστάρει.
Αυτό το αποτέλεσμα δείχνει πάντως πως αν οι πολίτες ενωθούν και αντιδράσουν μπορούν να πετύχουν πολλά.